• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Szervizpraktikák
A donorautó információt, és nem alkatrészt adott
A donorautó információt, és nem alkatrészt adott

Egy rángató VW 1,6 TDI CRKB esete. Az, hogy egy dízeljármű motor-, de akár váltóprobléma miatt megrándul, sőt kicsit még rángat is részterhelésen, jogos panasz, erre nem mondhatja a szerviz, hogy „ez kérem ilyen”.

Egy rángató VW 1,6 TDI CRKB esete. Az, hogy egy dízeljármű motor-, de akár váltóprobléma miatt megrándul, sőt kicsit még rángat is részterhelésen, jogos panasz, erre nem mondhatja a szerviz, hogy „ez kérem ilyen”.

A homlokfogazású kerékcsapágyegység
A homlokfogazású kerékcsapágyegység
Hella gépjárműjavítási utasítások – 2025/04
Hella gépjárműjavítási utasítások – 2025/04
A javítóipari ragasztás­technológia örök…

És ezzel utalunk arra, hogy már néhány évtizede „örök” téma a javítómunka elmaradhatatlan kötési, kitöltési technológiája, a fejlesztése sem áll meg, hogy egyre kiválóbb tulajdonságokkal ruházza fel a ragasztókat.

Hella gépjárműjavítási utasítások – 2025/03

A HELLA műszaki információkat és gyakorlati tanácsokat állított össze annak érdekében, hogy professzionális támogatást nyújtson a járműműhelyeknek a mindennapi munkájuk során. Az információkat kizárólag megfelelően képzett szerelők használhatják.

A műszerfal jelzőfényei

Az autók műszerfali jelzőfényei (pikto-gramjai) ismerete nemcsak a gépkocsihasználónak nagyon fontos, hanem a szerelőknek, karbantartóknak és a műszaki vizsgáztatóknak is. Valamely jelzés figyelembe nem vétele végzetes is lehet.

Elektromos hajtásrendszerű gépjárművek műszerfali jelzései – 3. rész

A műszerfalak információözönében, az állapot- és hibaüzenetek világító, villogó piktogramjai között eligazodni, azok nagy száma és az alternatív hajtások technikájából adódóan sok új üzenet miatt, nem könnyű.

Hella gépjárműjavítási utasítások 2025/02
Hella gépjárműjavítási utasítások 2025/02
Generátorsérülés olajbejutás miatt - MAHLE technika információ
Generátorsérülés olajbejutás miatt - MAHLE technika információ
Hella – gépjárműjavítási utasítások

A HELLA műszaki információkat és gyakorlati tanácsokat állított össze annak érdekében, hogy professzionális támogatást nyújtson a járműműhelyeknek a mindennapi munkájuk során. Az információkat kizárólag megfelelően képzett szerelők használhatják.

Hella – Gépjárműjavítási utasítások

A műszaki információkat és gyakorlati tippeket a HELLA készítette, hogy professzionálisan támogassa a járműműhelyek munkáját.

Műszerfalak piktogramjai - 2. rész. Volkswagen ID.3, ID.4 és ID.5

A műszerfalak információözönében, az állapot- és hibaüzenetek világító, villogó piktogramjai között eligazodni, azok nagy száma és az alternatív hajtások technikájából adódóan sok új üzenet miatt, nem könnyű.

Műszerfalak piktogramjai – 1. rész

A műszerfalak információözönében, az állapot- és hibaüzenetek világító, villogó piktogramjaiban – melyek egyszer piros, máskor sárga, de lehet fekete-fehér, zöld vagy kék színűek – eligazodni nem egyszerű, átlag autósnak szinte lehetetlen.

Hőkamera a napi műhelymunkában
Hőkamera a napi műhelymunkában
Hella gépjárműjavítási utasítások
Hella gépjárműjavítási utasítások
A/C rendszer tömítettségi teszt formálógázzal

A hűtőkör szivárgása a légkondicionáló meghibásodásának egyik leggyakoribb oka.

Opel Meriva 1,3 CDTI

Amíg a benzines motoroknál a kompressziómérés, veszteségmérés – ha könnyű hozzáférni a gyertyához – egy laza rutinfeladat, ez korántsem mindig mondható el napjaink dízelmotorjai esetében.

Kis autó sok kis hibával

Ügyfelünk 2010-ben vásárolt egy használt 2006-os évjáratú Opel Merivát, 1,3 literest, Z13DTJ motorkóddal.

AI asszisztencia a mindennapokban – Pitcraft AI Solutions

Mióta megjelentek a cégek életében az ERP-rendszerek, melyek integrálják és automatizálják a vállalat különböző folyamatait, már nem új a szoftverek jelenléte a szervizek mindennapi életében.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 11
  • 12
  • »
Hírlevél

Motor, erőatvitel
Új, olajban futó vezérműszíj paletta készletek a kínálat megerősítéséhez

 A Gates olajban futó szíjak készletek új sorozata 2024 elejétől érhető el. A vezérműszíj és a görgők mellett minden doboz további alkatrészeket, például csavarokat, tömítéseket és alátéteket is tartalmaz. 

Motor, erőatvitel
A belső égésű motor új szerepe?

Az Atkinson és Miller-rendszerű BYD Xiaoyun változatok. A BYD Xiaoyun 1.5 literes motorja kifejezetten a DM-i hibrid platform számára készült, amely a plug-in hibridek új generációját képviseli.

Gyártósor
Tümosan, Otosan, Tübitak – avagy a török motorgyártás

Törökország sokáig a nyugati járműgyártók csendes összeszerelő partnere volt – mára azonban önálló fejlesztői karakter kialakításán dolgozik.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor