• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Veterán
Működik!
Működik!

A Bócsai Dutra Baráti Kör 2025. június 28-ára, szombatra hirdette meg „Nyitott kapuk éjszakája” rendezvényét.

A Bócsai Dutra Baráti Kör 2025. június 28-ára, szombatra hirdette meg „Nyitott kapuk éjszakája” rendezvényét.

Škoda a Le Mans-i versenyen
Škoda a Le Mans-i versenyen
A II. világháború utáni első Audi modellt 60 éve mutatták be
A II. világháború utáni első Audi modellt 60 éve mutatták be
Akik szívét a Jendrassik-motor hangja megdobogtatja…

Jendrassik György neve szakmai körökben, sokaknak, a dízelmotorok világában élőknek, nem ismeretlen. A két világháború közti években, rövid ideig még a II. világháború után is a vasúti motortechnikában a Ganz–Jendrassik név fogalom volt.

A Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) elektromos gépjármű programja

Az 1895 körüli évektől kezdve egyre erősebb trend alakult ki az elektromos járművek felé Franciaországban, Angliában és Amerikában. 

A magyar gyújtógyertyagyártás története – 14. rész

Privatizáció a Bakony Művekben, MBO- és MRP-kivásárlás folyamata, a  Gyújtógyertya- és Kerámiagyár termékváltása

Villanyautók ősei

A belső égésű motorok történetéről, de még inkább a „robbanómotoros” ősjárművekről sokat tudunk külföldi és hazai vonatkozásban is, habár még mindig vannak nem teljesen tisztázott részletek. 

Ikarus babakocsi
Ikarus babakocsi
A 12. sz. AKÖV – A központi telep technológiája
A 12. sz. AKÖV – A központi telep technológiája
A magyar gyújtógyertyagyártás története – 13. rész

Az AC Bakony vegyesvállalat további története – A Bakony Gyújtógyertya- és Kerámiagyártó Kft. létrehozása

Visszatekintés Mladá Boleslav első Laurin & Klement motor­kerékpárjaira

125 éve, 1899. november 18-án a Laurin & Klement Slavia A és B típusú motorkerékpárokat egy lovasbemutatón mutatták be Prágában. 

30 éve írtuk

Az Autotechnika elődjében, az AutóSzakiban 30 évvel ezelőtt megjelent írásainkból szemezgetünk.

A dízelmotor születése

A dízelmotor létrejöttéről bizonyára mindenki ismeri azt az anekdotát, hogy a feltaláló még iskoláskorában egy fizikaszertárban látott egy kompressziógyújtót, és ez adta a dízelmotor ötletét.

A magyar gyújtógyertya­gyártás története – 12. rész
A magyar gyújtógyertya­gyártás története – 12. rész
Hella lámpatörténet
Hella lámpatörténet
Oldtimerjármű-vizit az Őrségben

Immár évek óta, mint egy krónikásként rögzítjük az Autótechnika hasábjain a jelen- és az utókor számára a bajánsenyei Öreg Járművek Klubja Egyesület veteránjármű-találkozóin megjelent „csodák” történetét.

Világrekordok hazai közutakon – Mi történt 90 évvel ezelőtt a gyóni betonon

90 évvel ezelőtt, 1934 októberében avatták fel a „gyóni kilométerpályát”, ahol a nyitónapon Rudolf Caracciola, Ernst Henne és Josef Möritz is új sebességi világrekordokat értek el.

Pannon-elv, Pannon traktor – 2. rész

A maga korában nagy reményekkel kecsegtető hazai motorfejlesztésről, eredményéről szólt előző számunk „Pannon-elv” című írása.

Auto Union Type 52

Egy több mint 90 évvel ezelőtt elképzelt álomautó életre kelt.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • »
Hírlevél

Lapszél
Grok chatbot, a botrányhős

Tévedni nem csak emberi dolog 

Elektromos hajtás
A Nissan optimalizálja az E-Power hajtásláncot

A Nissan 2025 ősszel hozza piacra az E-Power rendszer következő generációját, az új 5 az 1-ben E-Power rendszert. Az első modell, amely megkapja az új technológiát, a Nissan Qashqai lesz.

Elektromos hajtás
Agyas kerékagyhajtás – Nem vetik el

Már tisztán látjuk: a holnap elektromobilitása sokféle jármű- és hajtáskoncepciót igényel. „A kerékagymotoroknak minden bizonnyal van potenciálja bizonyos architektúrákban és alkalmazásokban” – mondja dr. Andreas Docter professzor.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor