• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Diagnosztika
    • Visszahívások
    • Emissziókezelés
    • Vezérlés
    • Befecskendezés, feltöltés
    • Motorkerékpár
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagműszerek
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Diagnosztika
  • Visszahívások
  • Emissziókezelés
  • Vezérlés
  • Befecskendezés, feltöltés
  • Motorkerékpár
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagműszerek
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Veterán
A világ első négyajtós, háromliteres dízelautója
A világ első négyajtós, háromliteres dízelautója

25 éve mutatták be az Audi A2-t, és azonnal megosztotta a véleményeket. Innovatív alumíniumkarosszériájával a kompakt autó könnyű, aerodinamikus és takarékos volt fogyasztás szempontjából. 

25 éve mutatták be az Audi A2-t, és azonnal megosztotta a véleményeket. Innovatív alumíniumkarosszériájával a kompakt autó könnyű, aerodinamikus és takarékos volt fogyasztás szempontjából. 

A De Dion-Bouton cég története
A De Dion-Bouton cég története
Működik!
Működik!
Škoda a Le Mans-i versenyen

A Škoda Sport 1950-ben részt vett a legendás 24 órás Le Mans-i 24 órás versenyen, mint az utolsó cseh jármű cseh csapattal.

A II. világháború utáni első Audi modellt 60 éve mutatták be

60 évvel ezelőtt új korszak kezdődött Ingolstadtban: a második világháború utáni első Audi 1965. augusztus 13-án gördült le a gyártósorról. 

Akik szívét a Jendrassik-motor hangja megdobogtatja…

Jendrassik György neve szakmai körökben, sokaknak, a dízelmotorok világában élőknek, nem ismeretlen. A két világháború közti években, rövid ideig még a II. világháború után is a vasúti motortechnikában a Ganz–Jendrassik név fogalom volt.

A Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) elektromos gépjármű programja

Az 1895 körüli évektől kezdve egyre erősebb trend alakult ki az elektromos járművek felé Franciaországban, Angliában és Amerikában. 

A magyar gyújtógyertyagyártás története – 14. rész
A magyar gyújtógyertyagyártás története – 14. rész
Villanyautók ősei
Villanyautók ősei
Ikarus babakocsi

A második világháború után több ágazatban termelési kapacitáshiány jelentkezett, ami gondokat okozott a lakosság igények kielégítésében Magyarországon. Éppen ezért a gyáraknak fő profiljuk mellett kiegészítő tevékenységeket kellett folytatniuk.

A 12. sz. AKÖV – A központi telep technológiája

56 évvel ezelőtt így csinálták…

A magyar gyújtógyertyagyártás története – 13. rész

Az AC Bakony vegyesvállalat további története – A Bakony Gyújtógyertya- és Kerámiagyártó Kft. létrehozása

Visszatekintés Mladá Boleslav első Laurin & Klement motor­kerékpárjaira

125 éve, 1899. november 18-án a Laurin & Klement Slavia A és B típusú motorkerékpárokat egy lovasbemutatón mutatták be Prágában. 

30 éve írtuk
30 éve írtuk
A dízelmotor születése
A dízelmotor születése
A magyar gyújtógyertya­gyártás története – 12. rész

Az AC-Bakony amerikai–magyar vegyesvállalat, az AC Delco márka-nevű gyújtógyertyák gyártása.

Hella lámpatörténet

Az autók elektromos fényszórói a technológiai innováció lenyűgöző példái az autóiparban.

Oldtimerjármű-vizit az Őrségben

Immár évek óta, mint egy krónikásként rögzítjük az Autótechnika hasábjain a jelen- és az utókor számára a bajánsenyei Öreg Járművek Klubja Egyesület veteránjármű-találkozóin megjelent „csodák” történetét.

Világrekordok hazai közutakon – Mi történt 90 évvel ezelőtt a gyóni betonon

90 évvel ezelőtt, 1934 októberében avatták fel a „gyóni kilométerpályát”, ahol a nyitónapon Rudolf Caracciola, Ernst Henne és Josef Möritz is új sebességi világrekordokat értek el.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • »
Hírlevél

Vezérlés
VEZÉRMŰSZÍJAK – Fekete vagy fehér kérdése

A szerelők gyakran kérdezik, hogy egyes vezérműszíjak miért fekete, míg mások miért fehérek. Tudni szeretnék, hogy a két szín között vannak-e különbségek a teljesítmény minőségében.

Infotainment
Képernyőforradalom az autókban

Hasznos információkat biztosít az autósoknak, például a közeli látnivalókról. Bevételi forrás a járműgyártóknak, hirdetési felület megformálásával: ezeket kínálja egyszerre a 4screen interaktív platform.

Motorkerékpár
Motorépítő iskolák 10. rész – Amerikai motorkerékpár motorok

 Harley és társai

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor