• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Podcast
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • Ez + Az
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Podcast
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • Ez + Az
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Műszaki vizsga
Meghasonult állapotban a gazdák és a vizsgálóállomások
Meghasonult állapotban a gazdák és a vizsgálóállomások

Közelítsük meg a problémát gyakorlatiasan, azaz egy „gazda szemüvegén keresztül”. Ő nem szeretne mást, mint a telephelyéhez minél közelebb eleget tenni a járművei időszakos vizsgakötelezettségének.

Közelítsük meg a problémát gyakorlatiasan, azaz egy „gazda szemüvegén keresztül”. Ő nem szeretne mást, mint a telephelyéhez minél közelebb eleget tenni a járművei időszakos vizsgakötelezettségének.

Műszaki vizsgálóállomás audit – jelen és jövő
Műszaki vizsgálóállomás audit – jelen és jövő
Kihívás vizsgabiztosoknak. Utólagosan felszerelt lámpák
Kihívás vizsgabiztosoknak. Utólagosan felszerelt lámpák
Nézzünk a hátunk mögé is!

Azt kijelenthetjük, hogy egyetlen motoros sem olyan vakmerő, hogy bekötött szemmel motorozzon. Sőt, egyikünk sem ülne motorra szemellenzővel, hogy eltakarjuk a perifériás látásunkat (mint ahogy a lovak viselik).

A fényszóró-ellenőrzés fényerősségmérése

A fényszóróvizsgálatok során megkövetelt fényerősségmérés – háttérrendeleti technológia hiányában – sajátos hozzáállásokat is indukált a vizsgabiztosok körében.

Az OBFCM lecsapott

Fél éve még a vizsgahelyek többsége hírét sem hallotta a „titokzatos” OBFCM-nek.

Dupla kerék, dupla biztonság?

Egy nagyon intenzív versenynek lehet(t)ünk tanúi mind a közelmúltban, mind napjainkban: motorkerékpár-konstrukciós változások kontra műszakivizsga-diagnosztika.

A közúton innen és túl
A közúton innen és túl
Ébresztő: mopedvizsgáztatás a láthatáron!
Ébresztő: mopedvizsgáztatás a láthatáron!
Célkeresztben a motorkerékpárok szervize

Egészen 2022. augusztus 6-ig kellett az 1/1990. (IX. 29.) KHVM rendelet módosításával várni arra, hogy végre a jogalkotás lépéseket tegyen.

Auto S.O.S.

Talán kevésbé kapott eddig széles körű nyilvánosságot, hogy napjainkban a gépjárművek aktív biztonsági rendszereire épülő „autonóm funkciók között” bizony az automatikus e-segélyhívás elérte a „felnőttkort”.

3,5 tonna össztömeg feletti gépjárművek - 2. rész

„Taposóaknák” napjaink hazai műszaki vizsgáztatásában VII.

Kereskedők kontra műszakisok, avagy a „tömegek háborúja”

Tanulságos történetek szakértői szemmel – XXXIX.

3,5 tonna össztömeg feletti gépjárművek
3,5 tonna össztömeg feletti gépjárművek
3,5 T össztömeg alatti gépjárművek (M1, N1 kategória) – 3. rész
3,5 T össztömeg alatti gépjárművek (M1, N1 kategória) – 3. rész
3,5 t össztömeg alatti gépjárművek - 2. rész

„Taposóaknák” napjaink hazai műszaki vizsgáztatásban IV. rész

Mi végre van a gépjármű műszaki vizsga?

Dőre egy kérdés, ezt mindenki tudja, hogy a gépjármű, a mezőgazdasági vontató, valamint ezek pótkocsija közúti forgalomban való részvételre való műszaki alkalmasság megállapítása.

3,5 tonna össztömeg alatti gépjárművek (M1, N1 kategória) - 1. rész

„Taposóaknák” napjaink hazai műszaki vizsgáztatásában III. rész

Tájékoztatás a vizsgáló- állomások részére (MVVSZT – KTI)

Tájékoztatás a gépjárműfenntartó szervezetek által üzemeltetett vizsgáló- állomások részére (MVVSZT – KTI)

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Hírlevél
Ez + Az
ECU helyett AI? – Átveheti-e a mesterséges intelligencia a motorvezérlést?

A mesterséges intelligencia (AI) lehetővé teszi egy mesterséges mechanizmusnak, hogy látszólag intelligens viselkedést mutasson.

Ez + Az
„Négyévszak” abroncsok, mind ugyanolyan?

„All weather” és „all seasons” – nem mindegy.

Lapszél
Az európai teherautó- és buszgyártók figyelmeztetnek

A CO2-kibocsátási célok elérhetetlenek megfelelő feltételek teljesülése nélkül.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés és értékesítés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor