Tanulságos történetek szakértői szemmel XXXVII.
Reneszánszát éli a veteránautózás, s az ehhez kapcsolódó háttéripar. Kínából például olyan nyers karosszériát lehet rendelni, amelyből a legendás Toyota Corolla AE86 építhető.
A BMW emberszerű robotokat tesztel. A Figure kaliforniai robotgyártó bejelentette, hogy megállapodást kötött a BMW-vel: a BMW és a Figure együtt kívánja kutatni az AI (mesterséges intelligencia) és a robot integrációját.
Az új festéknek csökkentenie kell a hőmérsékletet a járműkarosszéria felületén.
AkzoNobel és az Autonet. Ha egy cég az autójavítás mindenes ellátója akar lenni, beszállítópartnereit a legjobbak közül kell kiválasztania.
Négy évvel ezelőtt a Glasurit, a BASF prémium autóipari festékmárkája bemutatta a forradalmi, vízbázisú festékrendszerét – a 100 Line-t.
Audi A5 fényezése. Az új Audi A5 gyártása modernizált létesítményekben és optimalizált gyártási folyamatokkal indul. Ez „csak” a kezdet, mert a gyártásmegújítás kiteljesedése 2025-re várható
Az AGC Glass Europe által fejlesztett elektrokromikus üvegek (EC üvegek) új dimenziót nyitnak az adaptív üvegek terén, ezek az intelligens üvegek elektromos vezérléssel képesek változtatni átlátszóságukat.
A fotokróm üvegek forradalmasítják a vezetésbiztonságot azzal, hogy automatikusan igazítják árnyalatukat a változó fényviszonyokhoz.
Az EcoQPower teljesen új módon használja fel az energiamixet az autófényező műhelyek lehető legenergiahatékonyabb működtetésére.
Az optimalizált anyagelosztás a finomabb porlasztással kombinálva, lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy még alacsony rétegvastagság mellett is tökéletes felületet érjenek el.
A „Body Shop BOOST” megoldással az üzlet teljes mélységében áttekinthetjük, hogy mi működik megfelelően a karosszériajavító műhelyben, és mik a fejlesztendő területek.
Stratégiai partnerség részeként a Mercedes-Benz és a Dürr Systems AG CO2-mentes fényezési rendszereket kíván üzemeltetni.
Tévedni nem csak emberi dolog
A Bócsai Dutra Baráti Kör 2025. június 28-ára, szombatra hirdette meg „Nyitott kapuk éjszakája” rendezvényét.
A Škoda Sport 1950-ben részt vett a legendás 24 órás Le Mans-i 24 órás versenyen, mint az utolsó cseh jármű cseh csapattal.