• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Futómű
A NIO a ZF „Steer-by-Wire” kormányrendszerrel szereli ET9 modelljét
A NIO a ZF „Steer-by-Wire” kormányrendszerrel szereli ET9 modelljét

2024 januárjában a ZF vállalat összevonta az Aktív Biztonsági Technológia és a Járműfutómű Technológia divíziókat egy erős egységbe, hogy kiaknázza a jövő futóműpiacának teljes potenciálját, és továbbra is innovációs vezető maradjon.

2024 januárjában a ZF vállalat összevonta az Aktív Biztonsági Technológia és a Járműfutómű Technológia divíziókat egy erős egységbe, hogy kiaknázza a jövő futóműpiacának teljes potenciálját, és továbbra is innovációs vezető maradjon.

Steer-by-Wire kormányzás a sorozatgyártás küszöbén
Steer-by-Wire kormányzás a sorozatgyártás küszöbén
A múlté lehet a hagyományos ABS-szenzor? Úgy tűnik…
A múlté lehet a hagyományos ABS-szenzor? Úgy tűnik…
Egy berendezés keresi a helyét

Számos olyan gépjárművizsgáló mérőberendezés van a szakmában, melyet általában okosnak, hasznosnak tart a szakma, de helyét a szerviziparban még keresi, illetve rendszerbe kevesen állítják.

Városi kérdések: parkolási kérdések Hyundai e-Corner

A kutatás-fejlesztés napjainkban korábbiakban sosem látott aktivitással önti ránk innovációit. Olykor bizony már az információ feldolgozásával is le vagyunk maradva.

Adaptív futómű-szabályozás. DCC Pro – a lengéscsillapító szintet lépett

A Volkswagennél a DCC, a Dynamic Chassis Control a felépítménymozgás adaptív szabályozását jelenti.

A kormányzás forradalma: a Titan „by wire” rendszere

A közlekedés jövője több izgalmas fordulópontot is tartogathat, ahogy az autóipar egyre inkább az elektromos járművek és az elektronikus megoldások felé orientálódik.

Schaeffler TriFinity® - Kerékcsapágy-konstrukció elektromos járművekhez
Schaeffler TriFinity® - Kerékcsapágy-konstrukció elektromos járművekhez
A vártnál egyszerűbb a BMW F11 légrugójának cseréje
A vártnál egyszerűbb a BMW F11 légrugójának cseréje
Felniküllő-takaró elemek

A címet olvasva joggal kérdezhetik, ez miért téma, hiszen a felniküllő takarásának eszköze nem más, mint a dísztárcsa.

Légrugózás másképpen – Quadra-Lift Suspension

A Jeep Grand Cherokeeba épített légrugós rendszer „Quadra-Lift Suspension” néven ismert. Ennek műszaki megoldásai kapcsán kell áttekintenünk a légrugózást, mert kialakítása eltér az általánostól. 

Előretörnének a „by Wire” rendszerek

A járműinnováció legújabb fejlesztései a „by-Wire” technológiák. Ezek közül kétségkívül a teljesen elektromos kormányzás a Steer by Wire technológia a legizgalmasabb.

Bosch steer-by-wire kormányzás

A Bosch is azon a véleményen van, hogy a steer-by-wire kormányzás a jövő kormányzás-technikája.

Torque Stick „nyomaték rúd” gyorsabb, de hatékonyabb?
Torque Stick „nyomaték rúd” gyorsabb, de hatékonyabb?
Inkrementális ABS jeladó
Inkrementális ABS jeladó
50 éves a Mercedes S-osztály W116 és a BMW 5-ös sorozat E12

Két korszakalkotó jármű ünnepli 50. születésnapját 2022-ben: a Mercedes-Benz W116-ja (az első S-osztály) és a BMW E12, amely az 5-ös sorozatot alapozta meg.

Előre a Bilsteinnel

A Bilstein három termékcsaládban mutatta be vezető autóipari beszállító szerepét az Automechanikán.

Kőfelverődés elleni védelem a Continentaltól

A Continental ezt ütésérzékelő beépítésével kívánja megoldani, mely érzékeli a padló alatti felütődéseket és figyelmezteti a vezetőt, ha emiatt meg kell állnia egy szervizben.

Alattomos ellenség, melynek neve: úthiba

Tanulságos történetek szakértői szemmel XXXII.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • »
Hírlevél

Lapszél
Grok chatbot, a botrányhős

Tévedni nem csak emberi dolog 

Veterán
Működik!

A Bócsai Dutra Baráti Kör 2025. június 28-ára, szombatra hirdette meg „Nyitott kapuk éjszakája” rendezvényét.

Veterán
Škoda a Le Mans-i versenyen

A Škoda Sport 1950-ben részt vett a legendás 24 órás Le Mans-i 24 órás versenyen, mint az utolsó cseh jármű cseh csapattal.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor