• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Diagnosztika
    • Visszahívások
    • Emissziókezelés
    • Vezérlés
    • Befecskendezés, feltöltés
    • Motorkerékpár
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagműszerek
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Diagnosztika
  • Visszahívások
  • Emissziókezelés
  • Vezérlés
  • Befecskendezés, feltöltés
  • Motorkerékpár
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagműszerek
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Elektromos hajtás
Villanymotorok – 4. rész
Villanymotorok – 4. rész

Amint a villamos motorral hajtott autók száma növekszik, feltehetően mindazon Olvasók száma is, akik valamelyest érdeklődnek a járművekbe épített villamos motorok adottságai, lehetőségei, működési érdekességei iránt.

Amint a villamos motorral hajtott autók száma növekszik, feltehetően mindazon Olvasók száma is, akik valamelyest érdeklődnek a járművekbe épített villamos motorok adottságai, lehetőségei, működési érdekességei iránt.

Új elektromos háromkerekű sisakhasználat nélkül
Új elektromos háromkerekű sisakhasználat nélkül
CELLCENTRIC az IAA kiállításon
CELLCENTRIC az IAA kiállításon
IE-DRIVE HD 300 kW

A nehézgépjárművek hajtáslánc-fejlesztésében az utóbbi évek egyik legjelentősebb mérnöki áttörését hozta a Project ARCHER.

Villanyautó villanymotorforgórészének csapágycseréje

Villanyautók villanymotor-javításának alig van több lehetősége, mint a forgórész csapágyainak cseréje, ha ezt a gyártó engedi, és kapható hozzá alkatrész, illetve van technológiai leírás. 

Villanymotorok – 3. rész

Megvalósult villamosjármű-hajtásrendszerek: hibrid hajtások

A Nissan optimalizálja az E-Power hajtásláncot

A Nissan 2025 ősszel hozza piacra az E-Power rendszer következő generációját, az új 5 az 1-ben E-Power rendszert. Az első modell, amely megkapja az új technológiát, a Nissan Qashqai lesz.

Agyas kerékagyhajtás – Nem vetik el
Agyas kerékagyhajtás – Nem vetik el
Még kutatási fázisban – A pszeudokondenzátor
Még kutatási fázisban – A pszeudokondenzátor
Villanymotorok – 2. rész

Amint a villamos motorral hajtott autók száma növekszik, feltehetően mindazon Olvasók száma is, akik valamelyest érdeklődnek a járművekbe épített villamos motorok adottságai, lehetőségei, működési érdekességei iránt.

Villanymotorok – 1. rész

Amint a villamos motorral hajtott autók száma növekszik, feltehetően mindazon Olvasók száma is, akik valamelyest érdeklődnek a járművekbe épített villamos motorok adottságai, lehetőségei, működési érdekességei iránt.

ZF hibridhajtáslánc-megoldások – Villamosítás minden útra

Mivel a villamosítottszemélygépkocsi-hajtások piaca gyorsan fejlődik, és a hibrid megoldások ismét lendületet kapnak, a ZF bővíti portfólióját a növekvő kereslet hatására.

Összevonja villamosított platformjait a Toyota

Áttekinthetőbb modellstruktúrát, kedvezőbb költségeket és a piaci igényekhez való hatékonyabb alkalmazkodást ígér az a fejlesztés, amely közös műszaki alapokra helyezné a különböző hajtástechnológiákat.

Új generációs hibridek, okos asszisztensek
Új generációs hibridek, okos asszisztensek
A villanyautó és az otthoni energetika
A villanyautó és az otthoni energetika
Off-Road hibrid Upfit-OMI koprodukcióban

Napjainkban az elektromos és hibrid hajtásláncok nem csupán a személygépkocsik világában jelentenek előrelépést, hanem egyre szélesebb körben kínálnak valós, alkalmazható megoldásokat.

Az első alumínium motor

A Ricardo által kifejlesztett „AluMotor” egy új generációs, ritkaföldfém-mentes szinkron reluktancia motor, melyet kifejezetten nagy hatásfokú villamos hajtásláncokhoz terveztek.

Elektromos hűtőszivattyú a Boschtól

Az elektromos vízpumpák a modern járműgépészet egyik kulcsfontosságú technológiai fejlesztését jelentik, különösen az elektromos és hibrid hajtásláncok elterjedésével.

Mi jöhet a Gallium-nitrid után? – Csodafélvezetők új generációi

Szilícium-karbid, gallium-nitrid napjaink sztárjai a félvezetők, illetve a nagyfeszültségű teljesítmény áramkörök ligájában – mint mindent sztár előbb-utóbb ők is „hétköznapivá” válnak.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 16
  • 17
  • »
Hírlevél

Motorkerékpár
Motorépítő iskolák 11. rész – Kultikus japán motorkerékpár motorok

A japán fejlesztések különösen sokat tettek azért, hogy a belső égésű motorok hatásfoka, megbízhatósága és szerkezeti tökéletessége ipari normává váljon.

Vezérlés
VEZÉRMŰSZÍJAK – Fekete vagy fehér kérdése

A szerelők gyakran kérdezik, hogy egyes vezérműszíjak miért fekete, míg mások miért fehérek. Tudni szeretnék, hogy a két szín között vannak-e különbségek a teljesítmény minőségében.

Infotainment
Képernyőforradalom az autókban

Hasznos információkat biztosít az autósoknak, például a közeli látnivalókról. Bevételi forrás a járműgyártóknak, hirdetési felület megformálásával: ezeket kínálja egyszerre a 4screen interaktív platform.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor