A nehézgépjárművek hajtáslánc-fejlesztésében az utóbbi évek egyik legjelentősebb mérnöki áttörését hozta a Project ARCHER.
A Nissan 2025 ősszel hozza piacra az E-Power rendszer következő generációját, az új 5 az 1-ben E-Power rendszert. Az első modell, amely megkapja az új technológiát, a Nissan Qashqai lesz.
Már tisztán látjuk: a holnap elektromobilitása sokféle jármű- és hajtáskoncepciót igényel. „A kerékagymotoroknak minden bizonnyal van potenciálja bizonyos architektúrákban és alkalmazásokban” – mondja dr. Andreas Docter professzor.
Nagy tárolókapacitás és rövid töltési idő – ez a villanyautók energiatároló rendszerének két alapjellemzője és egyben a kutatók számára a legnagyobb kihívás.
Amint a villamos motorral hajtott autók száma növekszik, feltehetően mindazon Olvasók száma is, akik valamelyest érdeklődnek a járművekbe épített villamos motorok adottságai, lehetőségei, működési érdekességei iránt.
Áttekinthetőbb modellstruktúrát, kedvezőbb költségeket és a piaci igényekhez való hatékonyabb alkalmazkodást ígér az a fejlesztés, amely közös műszaki alapokra helyezné a különböző hajtástechnológiákat.
A „Next-Gen Hybrid System Tech Day” rendezvényen (2025. április 10-én) -bemutatott új rendszer kiemelkedően fejlett hibrid technológiát mutatott be.
V2H lehetőségeink – Egy sokat ígérő kapcsolat
Napjainkban az elektromos és hibrid hajtásláncok nem csupán a személygépkocsik világában jelentenek előrelépést, hanem egyre szélesebb körben kínálnak valós, alkalmazható megoldásokat.
Szilícium-karbid, gallium-nitrid napjaink sztárjai a félvezetők, illetve a nagyfeszültségű teljesítmény áramkörök ligájában – mint mindent sztár előbb-utóbb ők is „hétköznapivá” válnak.
Olvasónk írja.
Ha hibrid, akkor kell a belső égésű motorja miatt. Ha tisztán villanyautó, akkor is lehet, mert állófűtése működhet fosszilis energiával.
A nemzetközi médiumok egyik kiemelt témája az energiajövő, azon belül is az elektrifikáció. Tudjuk, hogy az elektrifikáció egyik előfeltétele a töltőpontok, hálózatok fejlesztése.
A Laser Tools 9210 típusú kétirányú pneumatikus csúszókalapács egy professzionális, műhelyhasználatra tervezett szerszám, amely sűrített levegő segítségével képes különféle járműalkatrészek hatékony eltávolítására és beszerelésére.
A Pichler 1/2 colos ferdefejű ütőkulcsa tipikusan olyan munkaterületeken mutatja meg valódi értékét, ahol a helyszűke miatt eddig komoly nehézséget okozott a kötőelemek elérése.
A magyar autóvezetők 83 százaléka számára fontos, hogy az autójához használt üzemanyag fenntartható forrásból származzon, különösen igaz ez a férfiakra, illetve az 50 éven felüliekre.