• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Jogszabályok
Mi újat hoz az Euro 7 az M1, N1 kategóriákban?
Mi újat hoz az Euro 7 az M1, N1 kategóriákban?

Az M1 (személygépkocsik) és N1 (könnyű haszongépjárművek) kategóriákban az Euro 7-szabályozás nem változtatott jelentősen a kipufogógáz-komponensek koncentrációs határértékein a korábbi Euro 6-szabványhoz képest.

Az M1 (személygépkocsik) és N1 (könnyű haszongépjárművek) kategóriákban az Euro 7-szabályozás nem változtatott jelentősen a kipufogógáz-komponensek koncentrációs határértékein a korábbi Euro 6-szabványhoz képest.

Új irányvonal mutatkozik a rendeletalkotás rendszerében
Új irányvonal mutatkozik a rendeletalkotás rendszerében
Ózonos szagtalanítás az autószervizekben
Ózonos szagtalanítás az autószervizekben
A közúti járművek műszaki vizsgáztatása EU-csomagjának felülvizsgálata

Mint tudjuk, eszerint dolgozunk, az időszakos vizsgálat, a forgalomba helyezett jármű műszaki közlekedésbiztonsági és környezetvédelmi megfelelőségének ellenőrzése az Európai Unió előírása szerint kell hogy történjen.

Európai adatkormányzási rendelet

Az európai adatkormányzásról szóló (EU) 2022/868 rendelet (közismert nevén az adatkormányzási rendelet vagy DGA – data governance act) 2022. június 23-án lépett hatályba. 

Az EU a 2014/45 előírás módosítására tett javaslatot

Új vizsgálati módszerek és a hatály kiterjesztése révén a műszaki vizsga rendszer alkalmazkodik az elektromos járművek sajátosságaihoz, valamint kiegészül az elektronikus biztonsági rendszerek vizsgálatára vonatkozó új ellenőrzési tételekkel.

Az EU hároméves átlagolásra tett javaslata

A dekarbonizációs célok és a valós piaci és geopolitikai kihívások összehangolására az EU hároméves átlagolásra vonatkozó javaslat a helyes irányba tett lépés.

Kormányrendelet
Kormányrendelet
ENSZ-EGB rendeletek
ENSZ-EGB rendeletek
A nehézgépjárművek dízeljövőjét meghatározó legfontosabb rendelet – 2. rész

Az (EU) 2019/1242 rendelet teljes mértékben elfogadott és hatályos jogszabály, amely az új nehézgépjárművek szén-dioxid-kibocsátási előírásait határozza meg.

Az EU Euro 7 előírása

Az elmúlt néhány évben az Európai Bizottság egy új, „Euro 7” névre keresztelt káros-anyag-kibocsátási követelményrendszer kidolgozásán dolgozott.

Rendeletek

Az építési és közlekedési miniszter 46/2024. (XII. 30.) ÉKM rendelete.

Rendeletmódosítás

A közelmúltban társadalmi konzultációra közzé tették az 5/1990.  (IV.12.) KöHÉM és a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet módosításának tervezetét.

Rendelet
Rendelet
Be fog gyűrűzni és fájni fog…
Be fog gyűrűzni és fájni fog…
Sajtóközlemény: Építőipari hulladék újrahasznosítására alkalmas rendszer

Építőipari hulladék újrahasznosítására alkalmas építőelem gyártó technológiai rendszer 

Sajtóközlemény: Sikerrel megvalósult pályázat a Denco Kft.-nél

Sikerrel valósult meg az „Építőipari hulladék újrahasznosítására alkalmas építőelem gyártó technológiai rendszer” című pályázat a Denco Kft.-nél 

Az új járművek első forgalomba helyezése - Új műszaki követelmények

Az új járművek első forgalomba helyezése kapcsán figyelembe veendő új műszaki követelmények

Az EU és a Közlekedési Bizottság

Különösen a gyalogosok, a kerékpárosok és a motorosok voltak veszélyben 2022-ben, amikor is 20 640 ember halt meg közúti balesetben az EU-ban. 

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 13
  • 14
  • »
Hírlevél

Motor, erőatvitel
A pneumatikus egyensúly kora volt

Mi, akik döntően a huszadik század vége tranzisztoros korszakának gyermekei vagyunk, esetleg még láttunk olyan öregeket, akik értettek ezekhez a döntően szívóoldali gumicsöves és szeleprengeteges útvesztőkhöz.

Editorial
Megjelent az júniusi lapszám

Az Autótechnika folyóirat 2025. évi 6. számát ajánlom szíves figyelmükbe.

Editorial
Kihívásokkal teli idők az autóiparban

A nagy távol-keleti autószalonokra, elsősorban a kínaiakra, az európai újságírók, hazánk fiai is igyekeznek eljutni. Van ebben egy adag csodavárás is, hiszen ez vonzza a legtöbb olvasót, blikkfangos címmel az online oldalakon.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor