2025. július 1-jétől változott a vizsgálóállomásokkal szembeni retorzió szabályozása.
Vannak híreink arról, hogy egyes EU-tagországokban a hatósági szervizellenőrzések során megtiltották az ózongenerátoros szagtalanító berendezés használatát, sőt a „visszaeső” használókat megbüntették.
Az európai adatkormányzásról szóló (EU) 2022/868 rendelet (közismert nevén az adatkormányzási rendelet vagy DGA – data governance act) 2022. június 23-án lépett hatályba.
Új vizsgálati módszerek és a hatály kiterjesztése révén a műszaki vizsga rendszer alkalmazkodik az elektromos járművek sajátosságaihoz, valamint kiegészül az elektronikus biztonsági rendszerek vizsgálatára vonatkozó új ellenőrzési tételekkel.
A dekarbonizációs célok és a valós piaci és geopolitikai kihívások összehangolására az EU hároméves átlagolásra vonatkozó javaslat a helyes irányba tett lépés.
Az (EU) 2019/1242 rendelet teljes mértékben elfogadott és hatályos jogszabály, amely az új nehézgépjárművek szén-dioxid-kibocsátási előírásait határozza meg.
Az elmúlt néhány évben az Európai Bizottság egy új, „Euro 7” névre keresztelt káros-anyag-kibocsátási követelményrendszer kidolgozásán dolgozott.
Az építési és közlekedési miniszter 46/2024. (XII. 30.) ÉKM rendelete.
A közelmúltban társadalmi konzultációra közzé tették az 5/1990. (IV.12.) KöHÉM és a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet módosításának tervezetét.
Építőipari hulladék újrahasznosítására alkalmas építőelem gyártó technológiai rendszer
Sikerrel valósult meg az „Építőipari hulladék újrahasznosítására alkalmas építőelem gyártó technológiai rendszer” című pályázat a Denco Kft.-nél
Az új járművek első forgalomba helyezése kapcsán figyelembe veendő új műszaki követelmények
Különösen a gyalogosok, a kerékpárosok és a motorosok voltak veszélyben 2022-ben, amikor is 20 640 ember halt meg közúti balesetben az EU-ban.
A Pichler 1/2 colos ferdefejű ütőkulcsa tipikusan olyan munkaterületeken mutatja meg valódi értékét, ahol a helyszűke miatt eddig komoly nehézséget okozott a kötőelemek elérése.
A magyar autóvezetők 83 százaléka számára fontos, hogy az autójához használt üzemanyag fenntartható forrásból származzon, különösen igaz ez a férfiakra, illetve az 50 éven felüliekre.
A francia autóipar, a kortárs német és angol vaskalapossággal ellentétben, a korai időkben a szabad szellemet képviselte; a „nincs lehetetlen” és a „kaland”, az öröm-automobilozás vezette őket.