• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Gyártósor
Az Audi 2033 utánra halasztja a belső égésű motoros járművek kivezetését
Az Audi 2033 utánra halasztja a belső égésű motoros járművek kivezetését

Az Audi megerősítette, hogy 2033 után is folytatja a belső égésű motorral rendelkező járművek gyártását.

Az Audi megerősítette, hogy 2033 után is folytatja a belső égésű motorral rendelkező járművek gyártását.

Jet Investment vezeti az 5 millió eurós befektetést az IAG-ba
Jet Investment vezeti az 5 millió eurós befektetést az IAG-ba
 Tojoda Akio: A sportautó az, aminek benzinmotorja van
Tojoda Akio: A sportautó az, aminek benzinmotorja van
Az XPeng Motors

Nem hittem volna 30, de akár 25 éve sem, hogy a szaki, autószaki, autótechnika lapsorozat autógyártókat fog bemutatni. Akkoriban, a konszolidált világban, alig akadt említésre méltó esemény a gyártók háza tájékán.

Ki kicsoda, és ki kivel van a kínai-nyugati e-mobilitásiparban

Az autóipar új világrendje formálódik – és a csomópont nem máshol van, mint az elektromobilitásban. A nyugati és kínai szereplők együttműködése már nem csupán technológiai együttműködés, hanem geopolitikai jelentőségű hálózatépítés is.

Túlságosan is bejött a Toyota számítása

Világszerte hatalmas a kereslet a hibrid járművek iránt. Fokozottan igaz ez a Toyotára, amelynek összes típusa előtt hosszú sorok kígyóznak…

Örök élet és egy nap

Sokszor halljuk, hogy egy autó túltervezett. A szó valódi értelme szerint ez azt jelentené, ha egy Corolla hibrid képes lenne 2 másodperc alatt 100-ra gyorsulni és 300-zal suhanni az autópályán.

 2024-ben is a Toyota volt a világ legnagyobb autógyártója
2024-ben is a Toyota volt a világ legnagyobb autógyártója
 Ráció és érzelem: íme, a Ferrarinak látszó hibrid Toyota
Ráció és érzelem: íme, a Ferrarinak látszó hibrid Toyota
A jövőbe enged bepillantást ez a tuningolt Toyota

Futurisztikus járművet épített a Toyota házi tuningspecialistája, a Modellista. A Concept Zero önmagában is látványos, ám nála is izgalmasabb az a formai kísérlet, ami a bZ4x-et újraértelmező tanulmányt megihlette.

Szigonyos születésnapi meglepetések

Idén az olasz luxusautókat gyártó vállalat több különleges járművel is készült alapításának 110. évfordulójára. 

Elkészült a kétmilliomodik autó a kecskeméti Mercedes-Benz Gyárban

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a kecskeméti Mercedes-Benz Gyár, októberben legördült a gyártósorról a kétmilliomodik jármű. A jubileumi modell egy tisztán elektromos hajtású, ötüléses EQB.

Gyorsváltó az utcai motorokra is?

A pályaversenyzők egyik legnépszerűbb motorkerékpár-frissítése a gyorsváltó volt.

A 2024 első félév új gépjármű forgalombahelyezési piaca
A 2024 első félév új gépjármű forgalombahelyezési piaca
Elkészült az első morizósított Lexus, vajon lesz folytatás?
Elkészült az első morizósított Lexus, vajon lesz folytatás?
Az 50 éves Golf és márka(kor)társai

Az autógyártás évszázados történetének modelljubileumait a szakma számontartja, de ezen túl az autósok körében nem mindegyiknek van olyan jelentősége, mint a Volkswagen Golf modellcsaládnak. 

A Continental bemutatja a világ első, Swarovski kristály autós kijelzőjét

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t.

Az új Toyota Prius nyerte el a Világ Év Autóipari Formaterve címet!

Példa nélküli győzelem született a World Car of the Year 2024-es szavazásán: a zsűri egy Toyotát, méghozzá a Toyota Priust választotta az év legkiválóbb formatervű autójának.

Változatlanul a Toyota vezeti az innovációs versenyt

A szellemi tulajdonjogok tulajdonosainak társasága minden évben összegzi, hogy mely vállalatok jegyeztették be a legtöbb szabadalmat. A Toyota idén tizedszer végzett az autógyártók mezőnyének élén.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 22
  • 23
  • »
Hírlevél

Hidrogén hajtás
Hidrogénhajtás földön és levegőben

Különleges repülőgépmotort készített vállalatunk: egy benzines erőforrást alakítottak át mérnökeink hidrogén üzemanyaghoz. 

Alkatrész
GATES POWERGRIP vezérműszíjak címkéi és a hamisítványok azonosításának módja

Fedezze fel a Gates® PowerGrip® vezérműszíjaink eredetiségének biztosítékát hasznos tippekkel, amelyek segítségével felismerheti az eredetiség jeleit legújabb generációs csomagolásunkban.

Motor, erőatvitel
Motorépítő iskolák 7. rész – Az amerikai motorfilozófia – 1. rész

Észak felé tovább a CONUS – konkrétan az USA kontinentális része – felé, az amerikai motortervező gondolkodásmódot vesszük górcső alá.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor