• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Gyártósor
Tümosan, Otosan, Tübitak – avagy a török motorgyártás
Tümosan, Otosan, Tübitak – avagy a török motorgyártás

Törökország sokáig a nyugati járműgyártók csendes összeszerelő partnere volt – mára azonban önálló fejlesztői karakter kialakításán dolgozik.

Törökország sokáig a nyugati járműgyártók csendes összeszerelő partnere volt – mára azonban önálló fejlesztői karakter kialakításán dolgozik.

Ki kicsoda, és ki kivel van a kínai-nyugati e-mobilitásiparban
Ki kicsoda, és ki kivel van a kínai-nyugati e-mobilitásiparban
 Örök élet és egy nap
Örök élet és egy nap
2024-ben is a Toyota volt a világ legnagyobb autógyártója

A japán gyártó elektrifikált hajtásláncos autóinak értékesítése 23,2 százalékkal nőtt világszerte, főleg a hibridek iránti fokozódó keresletnek köszönhetően.

Ráció és érzelem: íme, a Ferrarinak látszó hibrid Toyota

Az Aero Over nevű japán tuningcég gondolt egy merészet, és a Japánban kapható Toyota Crown Sport modellből különleges optikai elemekkel, sárga emblémákkal és egyedi felniszettel Ferrarit varázsolt.

A jövőbe enged bepillantást ez a tuningolt Toyota

Futurisztikus járművet épített a Toyota házi tuningspecialistája, a Modellista. A Concept Zero önmagában is látványos, ám nála is izgalmasabb az a formai kísérlet, ami a bZ4x-et újraértelmező tanulmányt megihlette.

Szigonyos születésnapi meglepetések

Idén az olasz luxusautókat gyártó vállalat több különleges járművel is készült alapításának 110. évfordulójára. 

Elkészült a kétmilliomodik autó a kecskeméti Mercedes-Benz Gyárban
Elkészült a kétmilliomodik autó a kecskeméti Mercedes-Benz Gyárban
Gyorsváltó az utcai motorokra is?
Gyorsváltó az utcai motorokra is?
A 2024 első félév új gépjármű forgalombahelyezési piaca

A hazai gépjárműpiac 2024-ben ígéretesen indult, az első hat hónapban mintegy 7000 darabbal több személyautót regisztráltak, mint az előző évben.

Elkészült az első morizósított Lexus, vajon lesz folytatás?

Japánban már kapható a Lexus LBX sportváltozata, a GR Yaris hajtásláncával szerelt Morizo RR kivitel. A prémium-sportcrossover bevezetése egy fontos kérdést is felvet.

Az 50 éves Golf és márka(kor)társai

Az autógyártás évszázados történetének modelljubileumait a szakma számontartja, de ezen túl az autósok körében nem mindegyiknek van olyan jelentősége, mint a Volkswagen Golf modellcsaládnak. 

A Continental bemutatja a világ első, Swarovski kristály autós kijelzőjét

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t.

Az új Toyota Prius nyerte el a Világ Év Autóipari Formaterve címet!
Az új Toyota Prius nyerte el a Világ Év Autóipari Formaterve címet!
 Változatlanul a Toyota vezeti az innovációs versenyt
Változatlanul a Toyota vezeti az innovációs versenyt
Újautó-értékesítés 2023-ban az EU országaiban

Az európai autógyártók szövetsége (ACEA) honlapja (acea.be) hónapról hónapra közli az európai/EU gépjárműeladási statisztikát, valamint évenként összegzi a teljes újautó-értékesítést. 

Pillanatok 400 kilométer/óra felett

Milyen érzés 400 kilométer/óra sebességnél is nagyobb tempóval száguldani egy autóval? Ezt nagyon kevesen élhetik át életük során, hiszen csak néhány jármű képes ilyen teljesítményre. 

Legyártotta a 300 milliomodik autóját a Toyota

A Toyota Motor Corporation globális termelése 88 év alatt, 2023 szeptemberére érte el a hatalmas mérföldkövet.

A belső égésűek finanszírozzák az elektromosat

A Ford elektromosautó-üzletágba való belépése a tervezettnél lényegesen drágább és lassabb lesz – nyilatkozta Jim Farley vezérigazgató A belső égésű motorok erős eladásai azonban pénzügyi mozgásteret adnak az amerikai autóóriásnak a változtatásra.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 22
  • 23
  • »
Hírlevél

Motor, erőatvitel
Új, olajban futó vezérműszíj paletta készletek a kínálat megerősítéséhez

 A Gates olajban futó szíjak készletek új sorozata 2024 elejétől érhető el. A vezérműszíj és a görgők mellett minden doboz további alkatrészeket, például csavarokat, tömítéseket és alátéteket is tartalmaz. 

Motor, erőatvitel
A belső égésű motor új szerepe?

Az Atkinson és Miller-rendszerű BYD Xiaoyun változatok. A BYD Xiaoyun 1.5 literes motorja kifejezetten a DM-i hibrid platform számára készült, amely a plug-in hibridek új generációját képviseli.

Tüzelőanyag
Mi kell még a hidrogénhez?

A hidrogén lehet a következő nagy energiahordozó – de csak akkor, ha merünk előre építkezni.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor