Megjelent az augusztusi lapszám
Nyárivégi töltekezésünkhöz remélem az Autótechnika augusztus (végi) száma kellő muníciót ad. Évtizedünk elmaradhatatlan témái természetesen most sem hiányozhatnak, mindig van újdonság, új ötlet, új üzleti lehetőség.
Villanyautózás, ha akarjuk, ha nem (de akarjuk) mindent áthat. És mi más lenne a középpontban, mint az akkumulátortechnika: új, vagy szériaérett kémiák, növekvő hatótávolság (már ahol ez ténylegesen szükséges, mert a szükséges, elégséges elv józanságát sem szabad feledni), csökkenő töltési idők. Amennyi új eredmény, annyi nyitott kérdés. Rendeletileg is szabályozni kell, hogy ne szabaduljanak el a dolgok rossz irányba. Villamosított régi járgányaink ügye és a hatósági engedélyek, erről is beszélni kell. A hőkamerás diagnosztika ehhez éppen jól illik.
A fejlett vezetéstámogató rendszerek és az autonóm járművek elemző sorozatunk második részét adjuk közre. Közben a „velünk élő történelem” modelljeit is javítani kell, a Hella tanácsok palettája nagyon széles, de szólunk egy régebbi, ma is nagyszámban élő kéziváltó javításáról.
A motorkerékpárok témában a kiegészítőként felszerelt karosszériaelemeknek is meg kell felelniük a jármű külső felületére vonatkozó jóváhagyási feltételeknek is. Ez is rendelet!
Kiemelt témánk a fényezés, benne a gyári és a javítófényezés, fényezőműhelyek működésének optimalizációs felméréséről, és persze SATA…
A műszaki újdonságok (most OSRAM, ZF, Magna, Aisin) mindig nagy figyelmet érdemelnek.
„Nyári szabadegyetemünk” idén az irányítóegység diagnosztikai sajátos óriási világának meghatározásai, fogalmai között „vág rendet”, hogy segítsük ebben is a pontosságot, tudjuk miről beszélünk.
Váljék hasznukra!