A Kedves Olvasó az Autótechnika Haszonjárművek online szakmai folyóirat első számának vezércikkét olvassa.
A nyomtatott szaksajtó és bizony online megjelenési formája is keresi helyét a digitális világban. Az informálódásban nagy a világháló adta konkurencia.
Vágjunk a dolgok közepébe! Miért van az, ha kilátásban van egy autógyár termeléscsökkenése, kevesebb autót gyártottak a tervezettnél, akkor az autós portálok jelentős része temeti a gyárat?
Célszerű azt mindjárt az elején tisztázni, hogy kinek szánjuk az Autótechnika Haszonjármű online szakfolyóiratot.
Az ipari forradalmak általában olyan jelentős történelmi korszakok, amelyek az ipar, a gazdaság és a társadalom mélyreható átalakulásával járnak.
Az út neve „Vision Zero”, melynek lényege az, hogy a közlekedésben elérjék a közúti halálos balesetek és súlyos sérülések számának teljes megszüntetését.
A főszerkesztő ajánlásával
Az Autótechnika 2024. évi júliusi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
Kevesen vannak, egyre kevesebben. – Kevés az, akiből ki lehet nézni, hogy vinni fogja ebben a szakmában valamire. – Csak a baj van velük.
Az Autótechnika 2024. évi júniusi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
A globális felmelegedés és a klímaváltozás hallatán többek hajlamosak legyinteni; többen, egyre többen úri huncutságnak vélik, mely jól kifundált összeesküvés jóléti társadalmunk töretlen fejlődése útjában.
Az Autótechnika 2024. évi áprilisi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
A villanyautózás igen jót tett a kutatási és egyetemi szférában. A belső égésű motor sokszorosan lerágott csont minden felhasználási optimalizációjával együtt, kellett valami új téma, amiben lehet kutatni, villantani.
Az Autótechnika 2024. évi márciusi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
A FUCHS, a világ egyik vezető kenőanyag-gyártó vállalata, valamint a Dumarey Csoport, amely az autóipari hajtáslánc-megoldások élvonalába tartozik.
A Ricardo által kifejlesztett „AluMotor” egy új generációs, ritkaföldfém-mentes szinkron reluktancia motor, melyet kifejezetten nagy hatásfokú villamos hajtásláncokhoz terveztek.
A technika fénysebességű fejlődésében vannak „állócsillagok”. Ezek közé tartoznak az emissziótechnika, tehát a kipufogógáztisztítás elemei, főleg az Euro V és VI dízelmotornál alkalmazott technikák.