A 2025-ös modellévbentovább növelt termelékenység és üzemanyag-hatékonyság.
A CNG (sűrített földgáz) bizonyos mértékig képes fenntartani a dízelmotorokhoz hasonló vezetési élményt, de vannak különbségek.
Sokan „mostoha testvérként” kezelik a mezőgazdasági traktorokat a járművek világában, pedig továbbra is sok olyan újítás, innováció jelenik meg ezen járműkör esetében is.
Mivel a vezetés közben fellépő ismeretlen helyzetek, valamint az emberi gyengeségek biztonsági problémákat okozhatnak, az EU fedélzeti biztonságfokozó funkciókat és rendszereik telepítését írja elő.
A használt gépjárműalkatrészek eredeti céljuknak megfelelő újrahasznosítása örökzöld téma.
Miközben a híranyagot szerkesztjük, széles olvasóközönségünk széles igényeire tekintettel, úgy kell válogatnunk, hogy a híranyag minél inkább egyensúlyban, azaz minél „balanszoltabb” legyen.
A Renault Trucks Optifleet flottakezelési megoldásának segítségével a fuvarozó cégek az üzemeltetési költségek csökkentésével és az ügyfelek elégedettségének növelésével növelhetik járműveik jövedelmezőségét.
Az Európai Unióban a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektetnek a lehető legkorszerűbb technológiák alkalmazására annak érdekében, hogy nullára csökkentsék a halálos kimenetelű baleseteket.
„Taposóaknák” napjaink hazai műszaki vizsgáztatásában VII.
Motorizált félpótkocsi
A Continental bemutatta térhatású kameratechnológiájának következő generációját, a ProViu 360 2nd Generation Surround View System rendszert.
Renault Trucks recycling
Tanulságos történetek szakértői szemmel XXXVI.
Az Autótechnika 2025. márciusi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
A Bosch TPA 300 programozóeszközt kifejezetten a gumiabroncs-nyomás-ellenörzö rendszerek (TPMS) univerzális érzékelöinek jármüspecifikus konfigurációjához fejlesztették ki.
Az Európai Unió fenntarthatósági céljai szorosan kapcsolódnak a Fenntartható Fejlődési Célokhoz (SDG-k), amelyeket az ENSZ határozott meg, valamint az Európai Zöld Megállapodás (European Green Deal) irányelveihez.