A német kormány a közúti közlekedés részére új dízel motorhajtó anyagokat vezet be.
Hogy vélekednek a nagyok? A tisztán elektromos hajtásláncú járművek elterjedéséhez az infrastrukturális, az autóipari és az energiaellátási feltételeknek is egyszerre kell jelen lennie, meglétük kulcsfontosságú.
Növekedés magyar vonatkozással. A világ tüzelőanyagpiacai nem újdonság, hogy napi tőzsdei elemzések tárgyai.
A NEXBTL technológia a finnországi Neste vállalat saját fejlesztése, amely lehetővé teszi a fenntarthatóbb, környezetbarátabb tüzelőanyagok előállítását.
Megszületett az EU-német megállapodás.
Az elmúlt 10 évben drasztikus járműipari szemléletváltásnak lehettünk tanúi.
A mérleg pozitív, kivéve a borzalmas, 8 € literenkénti árat.
Január elsejétől kötelező az EU területén értékesített új személyautókban az FCM- (Fuel Consumption Monitoring) rendszer, ami rögzíti az egyes autók tényleges fogyasztását.
Lapszél
Cikkünkben röviden összefoglaljuk gondolatainkat, műszaki érveinket.
Megújuló tüzelőanyagok
Az Európai Parlament és a Tanács a 2014/94/EU európai uniós (EU) irányelvben szabályozza az alternatív tüzelőanyag-infrastruktúra uniós szintű bevezetését.
A növényi alapú motorhajtó anyagok energiatartalomra vetített üvegházhatású gáz (ÜHG) kibocsátása
A Mercedes-Benz bemutatta forradalmi in-wheel (kerékbe integrált) fékrendszerét, amelyet kifejezetten elektromos járművekhez (EV-k) terveztek.
A Bosch Budapesti Fejlesztési Központjában számtalan jövőbemutató autóipari fejlesztés zajlik, melyek a vezetés biztonságát és kényelmét szolgálják. Az egyik leghasznosabb extrát jelentik a parkolást segítő rendszerek.
Tovább rágjuk a csontot, mert még mindig nem egyértelmű, ami annak tűnhetne – de mégsem. Sokáig várhatóan még nem is lesz. Minél inkább Ázsia felé nézünk, annál inkább nem.