• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Hidrogén hajtás
 Egyre erősödik a régió H2-infrasturktúrája
Egyre erősödik a régió H2-infrasturktúrája

Nem a Toyota az egyetlen piaci szereplő, amely a szívén viseli az emissziómentes mobilitás ügyét: a Messer Slovnaft korszerűsítette pozsonyi hidrogéntöltő-állomását, ezzel tovább csökkentve a szlovák főváros közösségi közlekedésének szénlábnyomát.

Nem a Toyota az egyetlen piaci szereplő, amely a szívén viseli az emissziómentes mobilitás ügyét: a Messer Slovnaft korszerűsítette pozsonyi hidrogéntöltő-állomását, ezzel tovább csökkentve a szlovák főváros közösségi közlekedésének szénlábnyomát.

Nem, nem kolbász – Hidrogén tartály a Linamartól
Nem, nem kolbász – Hidrogén tartály a Linamartól
Folyékony hidrogénnel debütált a Toyota a Fuji Speedway-en
Folyékony hidrogénnel debütált a Toyota a Fuji Speedway-en
Hidrogénmotor a Ferraritól, ami fejjel lefelé fordított

A Ferrari új innovációja egy hidrogénhajtású belső égésű motor, amely tiszta és környezetbarát hajtást biztosít, miközben megőrzi a sportautókra jellemző magas teljesítményt.

A megújult Toyota GR Corolla H2

A 2024-es Fuji 24 óráson mutatkozott be a Toyota alapjaiban átdolgozott kísérleti prototípus versenyautója, a Toyota GR Corolla H2.

Szeretem a járatlan utakat

Beszélgetés Bakk Teodóra Diánával, a pécsi Hidrogénközpont operatív igazgatójával

A Volvo hidrogénüzemű teherautói

A Volvo Trucks hidrogénnel működő belső égésű motorral szerelt teherautókat fejleszt. A zöldhidrogénnel üzemelő teherautók jelentős lépést jelentenek a Volvo számára a nettó nulla cél elérése felé. 

Hidrogén integráció, de mikortól? I. – Hidrogén töltés lehetőségei a kutakon
Hidrogén integráció, de mikortól? I. – Hidrogén töltés lehetőségei a kutakon
Ki kicsoda a hidrogéncella trendben? Miért „nem” és miért „igen”?
Ki kicsoda a hidrogéncella trendben? Miért „nem” és miért „igen”?
Hidrogén hírek, egyelőre a nehéztechnikából

A H2 által üzemeltetett belső égésű motorok kulcsfontosságú technológiává válnak a nehéz tehergépjárművek szén-dioxid-kibocsátásának kiküszöbölésére.

Minden vonalon elkötelezi magát a hidrogénalapú gazdaság mellett a Peugeot

Miután annak idején úttörőként kezdett hozzá a hidrogén-ökoszisztéma fejlesztéséhez, most tovább erősíti ez irányú stratégiáját a Peugeot.

Japán hidrogénmotor az első a Dakar történetében

Az elmúlt években folytonosan írtunk a belső égésű motorok egyik túlélési alternatívájaként is számon tartott hidrogén tüzelőanyagú belső égésű motortechnikáról – a témában külön rovatunk is van.

Világelső energetikai technológiát állított üzembe a Toyota

Kiemelkedő hatásfokú energiafejlesztő megoldást állított üzembe logisztikai központjában a Toyota.

Több mint egymillió utaskilométer hidrogénnel
Több mint egymillió utaskilométer hidrogénnel
Schaeffler innováció a tüzelőanyagcellák nagyobb teljesítményéért
Schaeffler innováció a tüzelőanyagcellák nagyobb teljesítményéért
Hol tart a hidrogén tüzelőanyag kérdése ebben a negyedévben?

A gazdaságtörténet nagy trendjei itt vannak a mindennapjainkban; az elmúlt száz évbe sűrűsödött az emberiség technikai innovációinak döntő hányada.

Útjára indult a Toyota hidrogéntüzelőanyag-cellás motorvonata

Két és fél évvel a projekt meghirdetése után sikeresen teljesítette első tesztútját az FCH2Rail tüzelőanyag-cellás elektromos motorvonata, amelyhez a Toyota biztosította a második generációs hidrogéntechnológiát.

Hidrogén tüzelőanyagú versenyautókat mutatott be Bosch és a Ligier

A belső égésű motorokkal való versenyzésnek nem kell ütköznie a klímavédelemmel. A Ligier JS2 RH2 célja, hogy megmutassa, hogyan lehet összeegyeztetni a pályaversenyzést és a zöld vezetést.

Mercedes-Benz eCitaro tüzelőanyagcellával

A Daimler Buses bemutatta a Mercedes-Benz eCitaro tüzelőanyagcellát a Global Transport Summit rendezvényen.

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Hírlevél

Motor, erőatvitel
Új, olajban futó vezérműszíj paletta készletek a kínálat megerősítéséhez

 A Gates olajban futó szíjak készletek új sorozata 2024 elejétől érhető el. A vezérműszíj és a görgők mellett minden doboz további alkatrészeket, például csavarokat, tömítéseket és alátéteket is tartalmaz. 

Motor, erőatvitel
A belső égésű motor új szerepe?

Az Atkinson és Miller-rendszerű BYD Xiaoyun változatok. A BYD Xiaoyun 1.5 literes motorja kifejezetten a DM-i hibrid platform számára készült, amely a plug-in hibridek új generációját képviseli.

Gyártósor
Tümosan, Otosan, Tübitak – avagy a török motorgyártás

Törökország sokáig a nyugati járműgyártók csendes összeszerelő partnere volt – mára azonban önálló fejlesztői karakter kialakításán dolgozik.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor