Az autóipar folyamatos innovációinak hajtóereje a biztonság, megbízhatóság és a vezetési élmény javítása.
A szinte negyedévente megújuló innovációk időszakában fontos követnünk az ADAS technológia és az arra alapuló önvezető koncepciók időszakos kérdéseit is.
Az ADAS vezetéstámogató-rendszerek (Advanced Driver Assistance Systems) és az autonóm járművek tesztelése és fejlesztése létfontosságúak napjaink és főként (közel)jövőnk biztonságos közlekedése szempontjából.
A francia hátterű Saint-Gobain több mint 350 éves, 75 országban van jelen, a világ 100 innovatív ipari csoportja közé tartozik.
A Lausitzringen megrendezett Demo eventen mutatták be a CMC (Connected Motorcycle Consortium) V2V (Vehicle to vehicle) megoldások családjába tartozó motor-autó ütközés megelőző rendszert, amelyet a Ducati fejleszt.
A Saint-Gobain Sekurit Service divíziója Magyarországon elsőként hívja össze a vezetőtámogató rendszerek szakértőit egy konferencia keretében.
Generációváltás
A Launch által kifejlesztett X-431 EURO PRO 5 Link egy új, csúcskategóriás rendszerteszter, mely a jármű legtöbb elektronikusan irányított rendszerével képes diagnosztikai kapcsolatba lépni.
Kamerák, radar és LiDAR érzékelők nélküli gépjárművek – egy ma haldokló, belátható időn belül kihaló faj?
Gépjárművezetés-támogató asszisztensrendszerek
Sekurit Partner cégbemutató
Az „Active Brake Assist 5” (ABA 5) folyamatosan működő radar- és kameratechnológiát használ az út és a holttér figyelésére.
határozza meg, ezt D-PDU API megneA tudás és az eszközrendszer dominál
Az Autótechnika 2024. évi áprilisi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
A vezető európai járműgyártók és autóipari beszállítók 13 vezérigazgatója találkozott Wopke Hoekstra, az EU éghajlat-politikai biztosával egy „autóipari kerekasztal” keretében, hogy megvitassák az ágazat zöld-átállását.
Tanulságos történetek folyamatosan vannak, és „botor ember az”, aki nem próbál tanulni belőlük.