Audi A3 klíma hibakeresés

Ez a cikk ugyan nem a legfrissebb technika diagnosztikájáról szól, de jól szemlélteti, hogy általában érdemes kíváncsinak lenni és tovább keresni, mint ameddig a gyári javítástechnológia enged. Független járműjavítóként így viszonylag kevés befektetett idő mellett sokkal nagyobb találati biztonsággal dolgozhatunk, ez pedig nekünk, szakembereknek időben, az autótulajdonosoknak pedig költségben térül meg. Nem utolsósorban az ügyfelek bizalmát is erősíti.
Egy 1997-es gyártású, 1.9 TDI-motorral szerelt Audi A3 érkezett szervizünkbe klímajavítással foglalkozó partnerünktől, aki a klímarendszer tömítetlenségét megszüntette és gázzal feltöltötte, ennek ellenére a kompresszor tengelykapcsolója nem kapott áramot. Így küldte az autót további hibakeresésre. A probléma szempontjából releváns hibakód semelyik vezérlőben nem volt, viszont a klímavezérlő mérési adatblokkjai között az 1-es csatorna első sorában, ami a klímakompresszor kikapcsolási kritériumát jelöli, a 3-as szám szerepelt. Ennek jelentését a típushoz tartozó klímajavítási útmutatóból tudjuk kikeresni.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője