• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Speciális járművek
Az erő velünk van!
Az erő velünk van!

A kerékagymotor mintegy „nyomatékgenerátor” használata, integrálása immár elengedhetetlen ahhoz, hogy a túlméretes nehézgépszállító trailerek futóművei a velük szemben támasztott elvárásoknak eleget tudjanak tenni.

A kerékagymotor mintegy „nyomatékgenerátor” használata, integrálása immár elengedhetetlen ahhoz, hogy a túlméretes nehézgépszállító trailerek futóművei a velük szemben támasztott elvárásoknak eleget tudjanak tenni.

Link Manufacturing ultra nagykapacitású légrugós felfüggesztés
Link Manufacturing ultra nagykapacitású légrugós felfüggesztés
Reaktor a fedélzeten? – 2. rész
Reaktor a fedélzeten? – 2. rész
Reaktor a fedélzeten? – 1. rész

„Minireaktorok” és „atomakkumulátorok” a járműhajtásban? A világ számos politikai ereje úgy tűnik, hogy nagyon is valós szándékot mutat a belső égésű motorok, de legalább a fosszilis tüzelőanyagok sírba küldésére.

Az erő velünk van!

A kerékagymotor mintegy „nyomatékgenerátor” használata, integrálása immár elengedhetetlen ahhoz, hogy a túlméretes nehézgépszállító trailerek futóművei a velük szemben támasztott elvárásoknak eleget tudjanak tenni.

Egy Toyota Land Cuiserrel döntötték meg a víz alatti vezetés világrekordját

A klasszikus, J40-es szériába tartozó modell hajtásláncát elektromosra cserélték, hogy a levegő hiánya ne okozzon gondot a tenger mélyén.

Motorkerékpár kontra mezőgazdasági vontató

Több mint 40 éve, azaz 1982-ben mutatták be az első ATV-t, vagyis quadot, ami minden terepre alkalmas (All Terrain Vehicle) járműként vonult be a köztudatba.

A mezőgazdasági pótkocsik "védelmi képességei"
A mezőgazdasági pótkocsik "védelmi képességei"
Járműves görbe tükör
Járműves görbe tükör
Gondolatok a mezőgazdasági gépek vizsgáztatásáról

A mezőgazdasági gépek időszakos műszaki vizsgálatával kapcsolatban szeretnék – főszerkesztő úr kérésére – Önökkel pár gondolatot megosztani.

Védelmi járműfékek a civilek szolgálatában is

Ahogy az OEM-ek világában, úgy a katonai, védelmi járművek esetében is, több cég is pályázik a fékrendszerek területén a „csúcsbeszállítói címre”.

Igénybevétel-orientált kormányművek

A kormányrendszerek különösen nagy előrelépést tettek a hosszú élettartam és a funkcionalitás terén, némelyikük alacsony nyomatékú kormányzást tesz lehetővé még nagyon alacsony hőmérsékleten is.

Terepharcos lánctalpasok

A technológia általános elfogadottságát mutatja, hogy a közúti járművek között külön kategóriabesorolással találkozhatunk: C kategória – lánctalpas traktorok.

A rendszerszakértelem gyakorlati felhasználása
A rendszerszakértelem gyakorlati felhasználása
Harc- és páncélozott jármű szakmérnök- és szakemberképzés
Harc- és páncélozott jármű szakmérnök- és szakemberképzés
Az „ízek kavalkádja” régen és most

A nagyvárosok kialakulásával hamar jelentkezett az utca igénye, komolyabb időveszteség nélkül bekapni néhány finom falatot és már menni is tovább.

Elektromos jármű hajtáslánc fejlesztések a nehézgépjárművek világában

Az elektromos hajtásláncok nem csupán a személyautók területén fejlődnek és terjednek drasztikus léptékben, de a nehézgépjárművek világában is.

Lássunk tisztán a közúton és a harcmezőn egyaránt

Már régen megdőltek azok a tanok, hogy minél nagyobb egy jármű fényszórója, annál jobban lehet látni vele.

Programozott nyomatékgörbék

Mezőgazdasági jármű motor innovációja

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Hírlevél

Motor, erőatvitel
Motorok újragyártása – Fenntarthatóság és a fordított logisztika

Az újragyártás a körforgásos gazdaság részeként jelentősen csökkenti a hulladék mennyiségét és az energiafelhasználást, miközben meghosszabbítja a motorok és alkatrészek élettartamát.

Közlekedésbiztonság
Cseppmentes ablaktörlés

Aerotwin J.E.T Blade: még gyorsabban javítja a láthatóságot a teherautókban.

Féktechnika
A RE-BREATH projekt

Végéhez ért – tervezetten három évvel az indulása után – a tömegközlekedés fékkopásból eredő kibocsátásának csökkentését célzó európai projekt, a RE-BREATH.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor