Négy évvel ezelőtt 21 német autóipari szereplő és a német kormány egy közös projektben (VVM) egyesítette erőit.
Vannak szituációk, amikor alapul vehetjük az emberi érzékszervek jó működését, de akadnak helyzetek, amikor esetleg azt is mondhatjuk, hogy tudunk ennél jobbat.
Ráfordul a célegyenesre a Toyota kínai önvezető programja: az autógyártó és stratégiai partnere, a Pony.ai megkezdték a közös fejlesztésű autonóm taxik szériagyártásának előkészítését.
A Mercedes-Benz engedélyt kapott Kaliforniában Level 3-as automatizált vezetési funkciójához, a Drive Pilothoz.
Klubdélután a BME-n
A Hella kutatási projektet indított az önvezető autók hatékonyságának javítása érdekében.
„A repülőgépek robotpilótája jobban hasonlít a Tesla Autopilot rendszeréhez, mint azt bárki gondolná.”
Az önvezető autó koncepciója egyre közelebb kerül a megvalósíthatósághoz.
Mint a híradásokból tudjuk az USA egyes államaiban az önvezető autók már az utat koptatják, de kizárólag tesztelési célokkal és korlátozott területeken.
A Volkswagen, a BMW, a Daimler, illetve a Bosch és Continental vizsgálják az együttműködés lehetőségeit.
A dél-koreai és az amerikai nagyvállalat szándéknyilatkozatot írt alá az LG önvezetőautó- és infotainment-rendszereinek fejlesztésére.
A megkérdezettek 72 százaléka szívesen vásárolna mesterséges intelligencia által vezetett járművet a jövőben.
Az utolsó kiadott statisztikák szerint minden 3,34 millió Autopilottal megtett mérföldre jut egy baleset vagy baleset szerű esemény.
Az Autótechnika 2024. évi áprilisi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
A vezető európai járműgyártók és autóipari beszállítók 13 vezérigazgatója találkozott Wopke Hoekstra, az EU éghajlat-politikai biztosával egy „autóipari kerekasztal” keretében, hogy megvitassák az ágazat zöld-átállását.
Tanulságos történetek folyamatosan vannak, és „botor ember az”, aki nem próbál tanulni belőlük.