Miért ’22, és miért nem ’23?

Az Európai Parlament és a Tanács 2014/45/EU irányelve, mely 2014. április 3-án látott napvilágot, a gépjárművek és pótkocsijaik időszakos műszaki vizsgálatáról szól. Ez az EGT, azaz az Európai Gazdasági Térség tagállamai részére készült szöveg. A műszaki vizsgatechnológia európai egységesítését előíró irányelv tételeit a tagállamok honosítják, beépítik a nemzeti rendeletekbe. Ennek határideje 2017. május 20-a volt.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője