Oroszlánbébi a városi közlekedéshez

A mindössze 2,5 méter hosszú, a Frankfurti Autószalonon bemutatott BB1 elektromos tanulmányautóval a Peugeot „választ kíván adni a mai városi közlekedés kihívásaira”. A négyüléses a variálhatóságán túl extrém kompakt építésmódjával, nagyfokú agilitásával és jó kezelhetőségével (3,5 méteres fordulókör) hódít. A csomagtér 160 litertől (4 személy esetén) 855 literig (csak a vezető) variálható, a vezetési helyzet azonban majdnem álló. A be- és kiszállást megkönnyítik a menetiránnyal szemben nyíló ajtók.

A csomagtérhez való hozzáférést a keresztirányban nyitható kétrészes csomagtérfedél teszi lehetővé. A nagy térfogatú utastér és az ergonomikus üléspozíció a külső dizájnban is kifejezésre jut: előretörő ívek, hangsúlyosan nagy ablakfelületek, ajtók integrált nyílásokkal a belső tér szellőztetéséhez és markáns kerékjárati ívek jellemzik az autót. Az első lámpaegységek teljes egészében LED-technológiával vannak ellátva. A visszapillantó tükröket hátrafelé irányított kamerák helyettesítik. A tető íves kialakítású, mint az RCZ típusnál, így hozzájárul a hátsó rész helykínálatához. Kreativitást mutat a BB1 az elektromos hajtásában is a hátsó tengelyen lévő kerékagymotorral, amely a Michelinnel való fejlesztési együttműködés eredménye. Ez is az utastér helykínálatának előnyére válik a gyártó szerint. Valamint a tömeg is, ami az akkumulátorokkal együtt mindössze 600 kg. Az ülések alá beépített lítium-ion akkumulátorok 160 km hatótávolságot tesznek lehetővé. Annak érdekében, hogy az akkumulátorok kapacitását teljes egészében az autó hajtására fordíthassák, a belső szellőzést a tetőn lévő napelemekkel oldják meg.