A Schaeffler cég villanymotorjai

Gépjárműhajtásra a trakciós váltakozó áramú villanymotorok háromfázisú aszinkron vagy szinkron motorok. Az utóbbiak állandó mágnesű forgórészűek, így nincsenek forgórészveszteségek. A mágnesek elhelyezését fényképeinken is megfigyelhetik. A különleges mágnesek miatt (AlNiCo, SmCo, NdFeB) áruk is tetemesebb. A tekercselést a motor fajtája, felhasználási célja, geometriai mérete határozza meg.
A Schaeffl er moduláris technológiai platformmal kezd az elektromos motorok gyártásában. Az alkalmazás termékpalettája a hibrid moduloktól a hibrid sebességváltókon (DHT) keresztül az elektromos tengelyhajtások motorjaiig terjed. Lehetséges a 48– 800 V feszültségszintek és a 20 LE (15 kW)-tól 408 LE-ig (300 kW) meghaladó teljesítményosztályok. A termékcsaládot első alkalommal mutatták be a nagyközönségnek az IAA-n. A különféle vevői projektek szerinti sorozatgyártás várhatóan a következő évben kezdődik. A tavalyi év végén a Schaeffl er az Elmotec-Statomat megvásárlásával megszüntette az utolsó technológiai rést is az állórészek gyártásában.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Új motorokhoz új célszerszámok a Puma Toolstól I. rész
Jelen cikkünk a Ford 2.0 TDCI EcoBlue motor célszerszámait vesézi ki, amiket a Puma Toolsnál általában azonnal raktárról meg lehet vásárolni, vagy akár ki is lehet bérelni egy-egy szerel&eacu...
Kérdések a hibrid-, illetve tisztán elektromos járművek vizsgáztatása körül
Bár „döcög” az új járművek forgalomba helyezése, azért egyre több hibrid- (HV, PHV), illetve tisztán elektromos járművet (BEV) szeretnének forgalomba helyeztetni.