Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. július | Olvasson bele!

A Ford és a Volkswagen kibővíti világméretű együttműködését - II

Folytatás a 7. oldalról.

A Németországban, Münchenben található AID lesz az Argo AI új, európai központja, melyet az AID jelenlegi vezérigazgatója, Karlheinz Wurm irányít. Az AID dolgozóival kiegészítve, az Argo AI alkalmazottainak létszáma világszinten 500 főről 700 főre növekszik. A Pennsylvaniában található pittsburghi világközpont mellett az új telephely az Argo AI első európai, míg a michigani Dearborn, a New jersey-i Cranbury és a kaliforniai Palo Alto mellett a világon az ötödik gyártóközpontja. A Forddal együttműködve az Argo AI teszteli a technológiáját Miamiban és Washington, D.C. államban is, ahol közösen tervezik a haszongépjárművek előállítását.

A FORD 600 000 JÁRMŰBEN TERVEZI ALKALMAZNI A VOLKSWAGEN ELEKTROMOS JÁRMŰVEK MODULÁRIS ELEKTROMOSESZKÖZ-RENDSZERÉT

A Ford egy teljesen új moduláris elektromoseszköz-rendszeren alapuló elektromos járműmodellt tervez, amely várhatóan 2023-ban a németországi Köln-Merkenichben jelenik meg. Az együttműködés részeként a Volkswagen biztosítja a moduláris elektronikus eszközöket és alkatrészeket.

Mindkét vállalat folytatja azoknak a további területeknek a keresését, ahol együttműködhetnek az elektromos járművek kapcsán, amely mindkettőjük számára stratégiai fontosságúvá vált, ahogy felgyorsították az átmenetet a fenntartható és megfizethető mobilitás felé.

A Forddal létrejött megállapodás komoly mérföldkő a Volkswagen elektromos stratégiájában, amely elősegíti az elektromos mobilitási ipar növekedését és a Párizs 2050 Megállapodás teljesítése érdekében tett erőfeszítéseket.

hirdetés

FOLYAMATOS A HASZONGÉPJÁRMŰVEKKEL ÉS A PICKUPOKKAL KAPCSOLATOS EGYÜTTMŰKÖDÉS

A Ford és a Volkswagen továbbra is folytatják a korábban meghatározott irányvonalat, nevezetesen, hogy a főbb piacokon növelik az erejüket a haszongépjárművek és a közepes méretű pickupok terén. Ennek az irányvonalnak a követése mindkét cég számára jelentős eredményt biztosít.

Mindkét vállalat európai, afrikai, közép-keleti, ázsiai, csendes-óceáni és dél-amerikai vásárlói számára a Ford tervezi, fedezi és gyártja a korábban bejelentett közepes méretű pickupokat, valamint a tehergépjárműveket, amelyek legkorábban 2022-re jelenhetnek meg a legfontosabb piacokon.

2022-től mindkét vállalat számára a Ford tervezi és gyártja a nagyobb haszongépjárműveket, míg a Volkswagen a tervek szerint az európai és a világ meghatározott piacaira kívánja tervezni, fedezni és gyártani a városi közlekedésre alkalmas teherautókat. A Volkswagen és a Ford erős haszongépjármű és pickup üzletága kiegészítik egymást. Ebbe a körbe tartozik a Ford Transit és Ranger sorozata, illetve a Volkswagen által gyártott Transporter, Caddy és Amarok.

Mivel mindkét vállalat úgy véli, hogy a közepes pickupok és haszongépjárművek iránti kereslet növekedni fog a következő öt év során, az ezen a területen való együttműködés lehetővé teszi, hogy jobb technológiával és még több innovációval gyorsabban és a gyártási kapacitás jobb kihasználásával érjék el a vásárlóikat. 

(Forrás: a Ford, VW közös sajtóközlemény nyomán)


Kapcsolódó dokumentum:


a-ford-es-a-volkswagen-kiboviti-vilagmeretu-egyuttmukodeset-lapszel


Tetszett a cikk?

hirdetés

hirdetés