Obama aláírta Törvény az alkatrész újragyártásáról

Az autóalkatrészek felújítása talán azóta létezik, amióta automobil van a világon. Nagy pazarlás olyan szerkezeti elemeket újra cserélni, melyek néhány kritikus alkatrésze elromlik, elhasználódik. Az egység döntő többsége hibátlan, például a házelemek és számos belső alkatrész. De akkor is kár lenne kidobni, ha csapágyhelyek kopnak el, vagy olyan helyen van sérülés, amely az alkatrész működésére nézve nem bír jelentőséggel.
Többször írtam az Autótechnikában és jogelőd lapjainkban a régi idők alkatrész-felújításáról. Iparszerűen folyt nálunk is, az üzemmérnökképzésben, de az egyetemen is tantárgy volt a felújítás-technológia. Amikor még nem is tudtunk a gyártási folyamatok környezetszennyezéséről, az újalkatrész-gyártás szén-dioxid-kibocsátásáról, de a pénz akkor is számított, a józan észjárást követtük: nem szabad pazarolni.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője
MS005 Gépjárműgenerátor és - indítómotor diagnosztikai próbapad
A címben szereplő feladatokat ellátó próbapad az autóvillamossági szakma régi szereplője.