• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Lapszél
Nehéz a dolgunk…
Nehéz a dolgunk…

A járműtechnika, amerre ma halad, nem kis hatással van a szakképzésre, színvonalas ismeretterjesztésre és – hogy hazabeszéljek – a szakcikkek megírására.

A járműtechnika, amerre ma halad, nem kis hatással van a szakképzésre, színvonalas ismeretterjesztésre és – hogy hazabeszéljek – a szakcikkek megírására.

Az XPeng Motors
Az XPeng Motors
Célkitűzések
Célkitűzések
Lépjünk túl e mai kocsmán…

A fogyasztóknak nem sok köze, befolyásolási lehetősége van arra, ami van, ami éppen elérhető, megvehető. Ez van, ezt kell vagy nem kell szeretni. 

Akkor és most

Amikor hajdan – 2005 szeptemberében – az Editorialt megírtam, a téma apropóját az adta, hogy egy jó hírű német gazdasági elemző cég, kellő bátorsággal, a közlekedés jövőjét 2025-ig előrevetítette. 

Cselekvésre késztető megfontolások

Fektessen be a Z generációba! 

Jósdák

Előrelátásra szükség van, mert jó lenne látni a tervezéshez a holnapot.

Több töltő, tartós piaci támogatás, intelligensebb irányelvek
Több töltő, tartós piaci támogatás, intelligensebb irányelvek
Hiányos töltési infrastruktúra
Hiányos töltési infrastruktúra
Európának erőteljes ipari megállapodásra van szüksége

A vezető európai járműgyártók és autóipari beszállítók 13 vezérigazgatója találkozott Wopke Hoekstra, az EU éghajlat-politikai biztosával egy „autóipari kerekasztal” keretében, hogy megvitassák az ágazat zöld-átállását.

ACEA közlemény – Az Európai Unió parlamentje rábólintott

Az Euro 7-es megállapodás jelentős akadályon jutott túl, az európai parlamenti képviselők 2024. március 13-án, szavazással megerősítették az Euro 7-es rendelettervezetet.

Ki vigyáz a függetlenekre?

Vigyázzon mindenki magára! Egyébként is, miért kellene rájuk vigyázni?

Az európai teherautó- és buszgyártók figyelmeztetnek

A CO2-kibocsátási célok elérhetetlenek megfelelő feltételek teljesülése nélkül.

A villamos hálózatok európa új autópályái
A villamos hálózatok európa új autópályái
természetesen az elektromos megoldás a járható út
természetesen az elektromos megoldás a járható út
EU-s szomszédaink és mi, kitekintéssel

A közúti gépjárműállomány szomszédainknál, Szlovákiában, Ausztriában, Szlovéniában, Horvátországban és Romániában a velünk való összehasonlításban, kitekintve az EU adataira.

Bolygónk generális problémája, amely globális perspektívát igényel

Klímaváltozás

Gépjárműstatisztika

Magyarországon jelentősen nőtt az elektromos autók piaca 2023 első negyedévében: 30 százalékkal több elektromos személyautót helyeztek forgalomba, mint 2022 első három hónapjában.

Átlagban bőven belefér

Az autóvásárlók egy része számára aggodalomra ad okot, hogy az akkumulátoros elektromos járművek (BEV) hatótávolsága nem elegendő – fennáll a veszélye, hogy elakadnak, mert az akkumulátor lemerült.

  • «
  • 1
  • 2
  • »
Hírlevél

Editorial
Megjelent az júniusi lapszám

Az Autótechnika folyóirat 2025. évi 6. számát ajánlom szíves figyelmükbe.

Motor, erőatvitel
Motorépítő iskolák 6. – A brazil vonal

Ugyan mit gyártanak a brazilok? – kérdezi a laikus és olykor a még kevésbé laikus beszélgetőpartner is a téma egyes irányzatairól beszélgetve

ADAS
Digitális iker együttműködés a Siemens és az Arm között

Képzeljük el, hogy az autó már akkor kipróbálható, amikor még meg sem épült! Ezt célozza a Siemens és az Arm Zena Computing Systems együttműködése, mely a Siemens Pave360 és az Arm ZCSS összekapcsolásán dolgozik.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor