• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Infotainment
SERMI, SERMA ma
SERMI, SERMA ma

A Krafthand német autószerviz szaklap áttekintette a németországi SERMI bevezetésének a helyzetét az első négy hónap alapján, feltárva az első tapasztalatokat, a felmerült problémákat, a megoldási javaslatokat. 

A Krafthand német autószerviz szaklap áttekintette a németországi SERMI bevezetésének a helyzetét az első négy hónap alapján, feltárva az első tapasztalatokat, a felmerült problémákat, a megoldási javaslatokat. 

A kibervédelem fontos, de az autójavítók munkáját megnehezíti
A kibervédelem fontos, de az autójavítók munkáját megnehezíti
Egy szoftver, mind felett
Egy szoftver, mind felett
Ha Ön Toyotát vezet, a mesterséges intelligencia már évek óta a mindennapjai

A mesterséges intelligencia hatékonysága és a benne rejlő potenciál megkérdőjelezhetetlen, hiába tűnik elsőre riasztónak. A Toyota évek óta használja a generatív mesterséges intelligenciát termékeik fejlesztéséhez és optimalizálásához.

Érintőképernyők és kijelzők – 2. rész

TFT, IPS, AMOLED és a többiek. A különféle kijelzők alkalmazásánál a kijelző típusa és minősége kritikus szempont lehet.

Érintőképernyők és kijelzők – 1. rész

Az autóiparban és a járműgépészetben különböző érintőképernyő technológiákat alkalmaznak különböző alkalmazásokhoz.

Az autógyártók kémkednek az ügyfelek után

„Ma autóba ülni olyan, mintha átadná a mobiltelefonját az autógyártójának.” – Mozilla*-tanulmány

Paradigmaváltás
Paradigmaváltás
„Szuperkontraszt” TFT műszerfal a Continentáltól
„Szuperkontraszt” TFT műszerfal a Continentáltól
Szélesvásznú szélvédőképernyő

Scenic View Head-up Display

Autóipari kiberbiztonság

Ma az autófenntartás világában, első között az autószervizeket és a műszaki vizsgálóállomásokat érintve, az autóipari kiberbiztonság a legnagyobb kihívás.

Continental Head-Up Display autók után a villamosokban is

A Continental Engineering Services jelenleg a gyártási érettségig fejlesztette az innovatív kijelzőt.

Kiberhadviselés már a közúton is

A gépjármű-elektronikák fejlődésének mintegy velejárója a sebezhetőségük növekedése is.

Holografikus navigációs kivetítés a szélvédőn
Holografikus navigációs kivetítés a szélvédőn
Intelligens rendszerek és a független javítók közös jövőjének nehézségei
Intelligens rendszerek és a független javítók közös jövőjének nehézségei
Kiberbiztonsági tesztelés

A járművek kiberbiztonsága az egyik legfontosabb kihívás az autóipari gyártók (OEM) és az autóipari beszállítók (TIER gyártók) számára.

Az autó keréken guruló internet

Az autó keréken guruló internet

A Bosch 3D kijelzői új dimenziót nyitnak az autózásban

A nagyobb, jobb vizuális élményt nyújtó és egyre több funkcióval rendelkező digitális műszerfalak egyre fontosabb részei a járműveknek.

A ŠKODA bemutatja új digitális asszisztensét: „Okay, Laura!”

Új digitális asszisztenst mutat be a ŠKODA: az új bővített hangvezérlés Laura névre hallgat és akár folyamatosan kimondott, egész mondatokat is megért.

  • «
  • 1
  • 2
  • »
Hírlevél

Egyéb
Jet Investment vezeti az 5 millió eurós befektetést az IAG-ba

A Jet Investment Group vezeti azt az 5 millió eurós befektetési kört, amely az International Automotive Group (IAG) vállalatba irányul, amely innovatív e-kereskedelmi platformot fejleszt autóipari alkatrészek forgalmazására.

Motor, erőatvitel
Motorépítő iskolák 1. rész – Az orosz motorgyártás

Motorépítő iskolák közötti különbségeket vizsgálva a skála egyik vége az orosz- iskola, mivel sajátos tervezési filozófiáit bizton lehet sajátjának tekinteni, így megérdemli mind a nemzeti, mind pedig az iskola megnevezést.

Motor, erőatvitel
Új, olajban futó vezérműszíj paletta készletek a kínálat megerősítéséhez

 A Gates olajban futó szíjak készletek új sorozata 2024 elejétől érhető el. A vezérműszíj és a görgők mellett minden doboz további alkatrészeket, például csavarokat, tömítéseket és alátéteket is tartalmaz. 

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor