Renault Trucks T, C és K
A Renault Trucks a 2025-ös modellévben a nehéz-tehergépjárműveit, az új T, T High, C és K modelleket az energiateljesítmény, a biztonság és a vezetési kényelem optimalizálására tervezte. A tüzelőanyag-fogyasztás akár 3%-kal is csökkent az előző generációhoz képest a környezeti hatások minimalizálása és a jövedelmezőség növelése érdekében.
A Turbo Compound két évvel ezelőtti bevezetését követően, amely akár 10%-os fogyasztásmegtakarítást is ad, a Renault Trucks továbbra is energiahatékonyabbá teszi járműveit, a 2025-ös nagy teherbírású modellek pedig további, akár 3% megtakarítást is kínálnak. A gyártó optimalizálta a hajtáslánc különböző alkatrészeit, beleértve a motort, a sebességváltót és a tengelyeket, valamint az A+ osztályú gumiabroncsok felszerelését alapfelszereltségként.
A Renault Trucks T, T High és Renault Trucks E-Tech T modellek kamerákat kaptak a visszapillantó tükrök helyett, tovább javítva az aerodinamikát, ezzel csökkentve az üzemanyag-fogyasztást. Ezek a két becsukható szárnyban elhelyezett tolatókamerák a fülke képernyőjéhez csatlakoznak, amely a jármű körüli környezetet jeleníti meg, és infravörös móddal rendelkezik az éjszakai látás megkönnyítése érdekében.
Ez a rendszer opcióként elérhető a Renault Trucks C, K és Renault Trucks E-Tech C modellekhez is.
A visszapillantó kamerák olyan tartószerkezeteken vannak elhelyezve, amelyek szükség esetén behajthatók.
Ezzel védik a kamerákat, amikor nincsenek használatban (például parkoláskor), és lehetővé teszik a jobb aerodinamikát is. A kamerák ezekben a „szárnyakban” vannak elhelyezve, hogy optimális helyzetből tegyék lehetővé a hátra látást a vezető számára, aki a képet általában a műszerfalon vagy az A oszlopon elhelyezett kijelzőkön látja.