A ZF Aftermarket jelentősen bővíti a TRW elektromos jármű fékprogramját
A hidraulikus rendszer az elektromos autók komplex fékrendszerének központi eleme. Javítások esetén a műhelyeknek mindig eredeti minőségű pótalkatrészeket kell használniuk, hogy biztosítsák a fékrendszer előírásos működését. A ZF Aftermarket ezért főfékhengerekkel és kerékfékhengerekkel, valamint elektromos járművek féknyergeivel egészíti ki TRW márkájú fékalkatrészeinek kínálatát. A programot féktömlők teszik teljessé.
A fék a legfontosabb biztonsági rendszer egy autóban. Ez azt jelenti, hogy a műhelyek nem köthetnek kompromisszumot az alkatrészek minőségét illetően a fékrendszer javítása során. Főleg az elektromos autókban, mert azok fékrendszerét a gyártó az elektromos járművek speciális üzemi körülményeire tervezte. A hidraulikus fékrendszernek különösen érzékenynek kell lennie, hogy a vezető ne érezze az elektromos (rekuperációs) és a hidraulikus fékezés közötti átmenetet. És ki kell bírnia a hosszabb használaton kívüli időszakokat is, mivel mérsékelt lassításnál csak elektromos fékezést alkalmaznak.
A független alkatrészpiac számára a ZF Aftermarket eredeti minőségben, TRW márkanévvel szállítja a hidraulikus alkatrészek széles skáláját, amelyekkel számos jelenlegi elektromos autó javítható. Újdonság a piacon például a Volkswagen Modular Electric Toolkit (MEB) a VW ID.3, ID.4, ID.5, Audi Q4 e-tron és e-tron Sportback, Škoda Enyaq és Cupra Born típusokhoz. A főfékhenger tökéletesen együttműködik a TRW elektronikus fékrásegítőjével (EBB, Electronic Brake Booster).