Igénybevétel-orientált kormányművek

Kétségtelen, hogy a legújabb katonai járművek lenyűgözőek: míg a „szoftverek” – az érzékelők és az intelligencia terén elért fejlemények – nagy nyilvánosságot kapnak, addig a „hardver” lenyűgöző fejlesztései gyakran észrevétlenek maradnak. A kormányrendszerek különösen nagy előrelépést tettek a hosszú élettartam és a funkcionalitás terén, némelyikük alacsony nyomatékú kormányzást tesz lehetővé még nagyon alacsony hőmérsékleten is. Az eredeti berendezések gyártói (OEM) többet követelnek az új katonaijármű-koncepcióktól. A legfürgébb, legpáncélosabb járműveket akarják piacra dobni, és megingathatatlan meggyőződésük, hogy az innovatív tervezéssel és teszteléssel lehetséges az elgondolásuk, sőt, ezen fejlesztések munkagépekbe adaptálása újabb és újabb piaci szereplőknek hívja fel a figyelmét a korszerű kormányművekben rejlő lehetőségekre.
Mi is az elvárás? Úgy legyenek tervezve, gyártva és validálva a kormányművek, hogy azok megfeleljenek a járműgyártók igényeinek, figyelembe véve olyan szempontokat, mint a tömeg, a terhelés, az állóképesség, a funkcionalitás és az életciklus-követelmények.
MI KERÜL EGY KATONAI JÁRMŰ KORMÁNYRENDSZERÉBE?
A kormányoszlopok, a húzókarok szerelvényei csak néhány olyan alkatrész, amelyek a teljes kormányrendszert alkotják, szakszerűen megtervezett speciális kenéssel és „verhetetlen védelemmel”, hisz sokszor egy katonai kormányrendszer ki van téve sónak, víznek, kavicsnak és sárnak. A kúpkerekes hajtómű a kormányrendszer egyik kulcseleme, amely 90 fokban továbbítja a nyomatékot, hogy kompakt kormányrendszercsomagot biztosítson. Ezen elvárások alapján, itt jön képbe a Pailton Engineering. A közel 50 évvel ezelőtt alapított üzletág nagy méretű – köztük katonai, szállító- és építőipari – járművekhez méretre szabott kormányrendszereket tervez, gyárt és tesztel – írta a www.oemoffhighway.com.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
KEYOU hidrogén teherautó és városi busz
Fokozatosan formálódik a hidrogénmobilitás, számos ismert gyártó fejleszt hidrogénüzemű haszonjárműveket, gőzerővel dolgozik az üzemanyagcellákon és a hidrogénmotorokon.
OM471 3.generáció, 4 százalék tüzelőanyagmegtakarítás
A napokban hivatalosan is bemutatásra került a Daimler OM 471 dízelmotor újabb verziója, amely immár a harmadik generáció. Hatékonyságának javulása számos motorinnováció eredm&e...
Az Autover új neve: Sekurit Service
A 30 éves évforduló változást hozott