• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Podcast
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • Ez + Az
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Podcast
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • Ez + Az
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Ez + Az
Neste MY Renevable Diesel tüzelőanyag Finnországból
Neste MY Renevable Diesel tüzelőanyag Finnországból

A NEXBTL technológia a finnországi Neste vállalat saját fejlesztése, amely lehetővé teszi a fenntarthatóbb, környezetbarátabb tüzelőanyagok előállítását.

A NEXBTL technológia a finnországi Neste vállalat saját fejlesztése, amely lehetővé teszi a fenntarthatóbb, környezetbarátabb tüzelőanyagok előállítását.

Toyota THUMS szimuláció ütközésvédelmi fejlesztésekre
Toyota THUMS szimuláció ütközésvédelmi fejlesztésekre
Autópályák, autóutak, közlekedési gondok
Autópályák, autóutak, közlekedési gondok
A Toyota új vezérkara bejelentette az autógyártó jövőbeli stratégiáját

Toyoda Akio utóda, Sato Koji megtartotta első sajtótájékoztatóját vezérigazgatóként, de a két helyettese is szót kapott Tokióban.

Az autóipar legnagyobbjai közé emelték a Toyota távozó elnökét

A Newsweek idén Tojoda Akiót is felvette arra a dicsőséglistára, amely az iparág megújításáért, előre mozdításáért legtöbbet fáradozó autóipari szakemberek teljesítményét ünnepli.

Visszahívások 2023-3

A német szövetségi gépjármű-közlekedési hatóság, a KBA rendkívül szigorúan szemlézi a forgalomba került gépjárműállományt.

A közúti közlekedés gondjai

Évente mintegy 1,35 millió ember halálát, 40–50 millió ember súlyos sérülését okozzák közlekedési balesetek.

A láthatóvá tett égés
A láthatóvá tett égés
Baleseti statisztika 2023-02
Baleseti statisztika 2023-02
Paradigmaváltás

A mesterséges intelligencia okosabb ember–gép párbeszédet tesz lehetővé.

AOE-hírek 2023-02

Egyesületünk megkezdte 2023-as tagtoborzását és idei rendezvényeinek szervezését.

Felújított HV akkumulátorral való járműüzem jóváhagyásra kötelezett

DEKRA-nyilatkozat

Renault Trucks Optifleet - Új "Health" és "Safety" modulokkal

A Renault Trucks Optifleet flottakezelési megoldásának segítségével a fuvarozó cégek az üzemeltetési költségek csökkentésével és az ügyfelek elégedettségének növelésével növelhetik járműveik jövedelmezőségét.

A 2022-es év újgépjármű-forgalombahelyezési piac értékelése
A 2022-es év újgépjármű-forgalombahelyezési piac értékelése
„Szuperkontraszt” TFT műszerfal a Continentáltól
„Szuperkontraszt” TFT műszerfal a Continentáltól
20 év távlatából...

Az autót mára elektronikai rejtéllyé tették, és ezt még tudják fokozni.

130 évvel ezelőtt adták ki az első hazai forgalmi engedélyt

Különleges kiállítással emlékezik meg a Magyar Autóklub az első hazai forgalmi engedély kiadásáról.

Újabb vezetéstámogató rendszerek válnak kötelezővé

Az Európai Unióban a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektetnek a lehető legkorszerűbb technológiák alkalmazására annak érdekében, hogy nullára csökkentsék a halálos kimenetelű baleseteket.

Hogyan védi a sisak a fejet?

Mindannyian tudjuk, hogy sisakot kell viselnünk (felvennünk), de hányan tudjuk igazán, hogyan és miért működnek a sisakok?

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 18
  • 19
  • »
Hírlevél
Féktechnika
Continental MK-120 ESC EV fékrendszer

Azt már nem csak tudjuk, de tapasztaljuk is, hogy az elektromos autóknál szinte minden részegység kicsit módosul. Valóban, a már állóhelyben rendelkezésre álló 90 százaléknyi nyomaték több szempontból sem tréfadolog.

Futómű
Torque Stick „nyomaték rúd” gyorsabb, de hatékonyabb?

Leginkább az őszi, illetve tavaszi gumis szezon, de minden sok csavarral és feszített tempóval járó munka során felmerül a jelentősége olyan eszközöknek, amelyekkel a kötőelemek veszélyeztetése nélkül tudunk dolgozni azok húzásakor.

Hidrogén hajtás
Mercedes-Benz eCitaro tüzelőanyagcellával

A Daimler Buses bemutatta a Mercedes-Benz eCitaro tüzelőanyagcellát a Global Transport Summit rendezvényen.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés és értékesítés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor