Oroszlánok Junction boxa
Az autóipari beszállító olasz MTA kifejezetten az e-Berlingo és az e-Partner, teljesen elektromos autókból származó furgonokhoz fejlesztett ki egy csatlakozódobozt, amelyeket a Citroen és a Peugeot (két márka a Stellantis tulajdonában) gyárt. A csatlakozódoboz egy 450 V-os egység, amely az akkumulátorrekeszbe van szerelv és árammal látja el az elektromos motort, valamint biztosítja a regeneratív fékezést. Az egység tartalmaz egy HV biztosítékot és egy mérő-vezérlő egységet, amely lehetővé teszi az áram, a feszültség és az akkumulátor töltöttségének mérését.
A járműveket a csoport EK9 elektromos platformjára fejlesztették ki, a minél finomabb gyorsítás és regeneratív fékezés érdekében, mely persze a hatótávnövekedésre is hatással van.
A csatlakozódobozhoz kifejlesztett gyűjtősínt az MTA codogno-i telephelyén fejlesztették ki, míg a mérő-vezérlő elektronikát az elektronikára szakosodott Rolo-ban szerelik össze. A műanyagot az MTA Marokkó önti, ahol a végső összeszerelést is elvégzik. Végül a terméket továbbítják a Stellantis spanyolországi üzemébe.
Az MTA elsősorban elosztódobozokat és nagyfeszültségű áramelosztó dobozokat (PDU-kat) kínál, amelyeket már több nagy gyártó elektromos és hibrid autóiba szerelnek. A villamosított architektúrák fejlesztésére az MTA jelentős beruházásokat hajtott végre K+F+I, valamint gyártástechnológiai szempontból. A speciális anyagok felhasználása új beszállítók igényét is megalapozta.
Az MTA-nak sikerült létrehoznia egy rövid ellátási láncot, aminek eredményeként szervezési szempontból lecsökkent a tervezési fejlesztési idő, műszaki és környezetvédelmi szempontból pedig kevesebb CO2-kibocsátás. (Küllei)
Az olasz cég életébe betekintést nyerhetünk: