Megérett az idő: váltsunk elektromosra!

Tegyük hozzá, akkor, ha megvannak a feltételek. Az irány kijelölt és megerősített, a technikai és gazdasági alapokat kell megteremteni. A mai németországi helyzetet látva, egy gazdaságilag jól menő ország tud a jövőbe befektetni, sok mindent megengedhet e téren magának. A haszongépjárművek világában csak a pénz, az előnyök számítanak. Az a vállalkozás ruház be elektromos járművekbe, amelyik kiszámolta, hogy ez neki megéri.
A német Szövetségi Közlekedési és Digitális Infrastruktúra Minisztérium (BMVI) alternatív hajtású haszongépjárművekre vonatkozó finanszírozási programja akár 80 százalékos finanszírozást biztosít egy elektromos teherautó többletköltségére a megfelelő dízel teherautókhoz képest. Ez a támogatás és a CO2 -mentes teherautók útdíjmentessége vonzóvá teszi az e-teherautó teljes üzemeltetési költségét a vállalkozók számára. Ez a finanszírozási program egyre vonzóbbá teszi az elektromos teherautó teljes tulajdonosi ráfordítási költségét (TCO). Egyelőre ez a stratégiai példánk is erről szól, csak a német piacra vonatkozik.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Brake by Wire: a hidraulikus fékrendszerek alternatívája
Hallottunk már róla, de dolgunk még nem volt vele. A gépjárművek adatkommunikációs rendszereinek robbanásszerű fejlődése húzza őket is.
BorgWarner segítség turbóméretezéshez
Egyetemi hallgatók, illetve tunerek központi témája a turbófeltöltő. Kinek ne lenne turbófeltöltő története a szakmában, főként tuner vonalon.
Generátor hibák nyomában
Alig van, aki ne tapasztalta volna már, hogy a nyári kánikula tud érdekes hatással járni autóink egyes részegységei tekintetében.