Villamoshajtás-architektúrák

Napjainkban az elektromos hajtás gépkocsiban való alkalmazásának spektruma igen széles, a kis személygépjárművektől (pl. e-up) az autóbuszokon át a nagyhaszongépjárművekig. A hajtásrendszer architektúrája, a villanymotorok elhelyezése a hajtásláncban, a főegység-beszállítók, az autógyártók mai elképzeléseit tükrözi; a sokféleség mutatja, hogy napjaink még az útkeresés időszaka, kialakulóban vannak a majdani letisztult megoldások.
A szakértők mind az elektromos tengely (e-tengely) nagyfokú elterjedését jósolják az új, vagy a hamarosan megjelenő sorozatgyártású járműveknél. Egyetértettek abban, hogy a hibrid és az olyan egyéb elektrifikációs stratégiák, mint pl. az e-tengelyek jelentik a belső égésű hajtásláncról való átmenetet az elektromos akkumulátoros járművek (BEV–battery electric vehicle) nagy volumenű termelésére és értékesítésére.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
KEYOU hidrogén teherautó és városi busz
Fokozatosan formálódik a hidrogénmobilitás, számos ismert gyártó fejleszt hidrogénüzemű haszonjárműveket, gőzerővel dolgozik az üzemanyagcellákon és a hidrogénmotorokon.
OM471 3.generáció, 4 százalék tüzelőanyagmegtakarítás
A napokban hivatalosan is bemutatásra került a Daimler OM 471 dízelmotor újabb verziója, amely immár a harmadik generáció. Hatékonyságának javulása számos motorinnováció eredm&e...
Az Autover új neve: Sekurit Service
A 30 éves évforduló változást hozott