Szakmai hírlapok – 2025. július

Jelenleg körülbelül tízmillió légrugós jármű van az EU-ban, és világszerte körülbelül 25 millió. Ez a technológia számos új alkatrészt hoz magával, amelyeket egyre inkább cserélni kell, például magát a légrugót, vagy lengéscsillapítóval kombinálva a teljes légrugós részt.

A ZF Aftermarket már 22 cikkszámot kínál új légrugókínálatában különféle Audi Q7, Porsche Cayenne és VW Touareg modellekhez. A következő néhány hónapban a kínálat bővül a Mercedes-Benz és a Land Rover alkalmazásokra is. 

A SACHS légrugós rendszer egyetlen, fejlett alkatrészben egyesíti a légrugót és a lengéscsillapítót, optimalizálva a helyet és a funkcionalitást. Az érzékelők folyamatosan figyelik az útviszonyokat, a terhelési szinteket és a jármű mozgását, miközben egy vezérlőegység ezeket a jeleket feldolgozva két milliszekundumonként állítja be a csillapítóerőket egy proporcionális szelepen keresztül. Ez biztosítja, hogy a csillapítás dinamikusan igazodjon a vezetési körülményekhez, és fokozza a kontrollt, a stabilitást és a kényelmet.

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.