• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Egyéb
Látási gondok
Látási gondok

Az úgynevezett reakcióidő az inger megjelenése és az erre adott válasz között telik el, és az észlelés, a felismerés, a látottak feldolgozása, valamint a döntés és a cselekvés megindításához kiadott belső parancshoz szükséges idő tartozik bele.

Az úgynevezett reakcióidő az inger megjelenése és az erre adott válasz között telik el, és az észlelés, a felismerés, a látottak feldolgozása, valamint a döntés és a cselekvés megindításához kiadott belső parancshoz szükséges idő tartozik bele.

Az európai autóipari cselekvési terv hiányzó láncszeme
Az európai autóipari cselekvési terv hiányzó láncszeme
Az Audi 2033 utánra halasztja a belső égésű motoros járművek kivezetését
Az Audi 2033 utánra halasztja a belső égésű motoros járművek kivezetését
Szakmai hír-lapok – 2025. június

A szakma június hírei

A NIO a ZF „Steer-by-Wire” kormányrendszerrel szereli ET9 modelljét

2024 januárjában a ZF vállalat összevonta az Aktív Biztonsági Technológia és a Járműfutómű Technológia divíziókat egy erős egységbe, hogy kiaknázza a jövő futóműpiacának teljes potenciálját, és továbbra is innovációs vezető maradjon.

Szakmai hírlapok – 2025. május

A szakma májusi hírei

Jet Investment vezeti az 5 millió eurós befektetést az IAG-ba

A Jet Investment Group vezeti azt az 5 millió eurós befektetési kört, amely az International Automotive Group (IAG) vállalatba irányul, amely innovatív e-kereskedelmi platformot fejleszt autóipari alkatrészek forgalmazására.

Európai szakmai és érdek­védelmi szervezetek
Európai szakmai és érdek­védelmi szervezetek
Szakmai hír-lapok – 2025. április
Szakmai hír-lapok – 2025. április
Túlságosan is bejött a Toyota számítása

Világszerte hatalmas a kereslet a hibrid járművek iránt. Fokozottan igaz ez a Toyotára, amelynek összes típusa előtt hosszú sorok kígyóznak…

Az európai orvosok tiszta levegőt kérnek

Több mint 500 orvos figyelmezteti Ursula von der Leyent, hogy ne késleltesse a belső égésű motorok kivonását. 

Olyan katasztrófa árnyékában áll a világ, amire már most is késő reagálni

Az elmúlt évtized a valaha mért legforróbb volt a Föld történetében, 2024 pedig újabb drámai rekordokat döntött: a globális hőmérséklet először lépte túl az iparosodás előtti szinthez képest a 1,5 Celsius-fokot. 

Személyes biztonság és balesetmegelőzés az intelligens AI kamerán keresztül

Kamera alapú személyfelismerő rendszer a balesetek megelőzésére.

Innovációk – a jövő alapja
Innovációk – a jövő alapja
Az új EU-s városi autóbuszok 49%-a zéró kibocsátású volt 2024-ben
Az új EU-s városi autóbuszok 49%-a zéró kibocsátású volt 2024-ben
Hír-lapok

A szakma hírei

Szakmai hír-lapok – 2025. március

A szakma márciusi hírei

Szakmai hír-lapok – 2025. február

A szakma februári hírei

Szakmai hír-lapok

A szakma hírei

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Hírlevél

Hidrogén hajtás
Újabb fontos lépést tett a motorsport szénmentesítése felé a Toyota

Az idei Finn ralin mutatkozik be a Toyota Gazoo Racing többéves hidrogénmotor-projektjének következő fázisát megtestesítő Toyota GR Yaris Rally2 H2 tanulmányautó.

Motor, erőatvitel
A pneumatikus egyensúly kora volt

Mi, akik döntően a huszadik század vége tranzisztoros korszakának gyermekei vagyunk, esetleg még láttunk olyan öregeket, akik értettek ezekhez a döntően szívóoldali gumicsöves és szeleprengeteges útvesztőkhöz.

Editorial
Megjelent az júniusi lapszám

Az Autótechnika folyóirat 2025. évi 6. számát ajánlom szíves figyelmükbe.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor