Rákérdezhetek?

Ma már elég biztosnak vehetjük, mivel a hatalmasak és a hatalmasok megegyeztek abban, hogy Európában, az M1 és N1 kategóriában, 2035-től gépjárművet nem hajthat olyan belső égésű motor, melynek hajtóanyaga fosszilis tüzelőanyagból készült benzin vagy gázolaj. A megegyezés ára az volt, hogy fogadtassék el a szintetikus tüzelőanyag, amely mai CO2 –C–HC–CO2 körforgásból származik, tehát nem növeli a légkör szén-dioxid-tartalmát. És így a belső égésű motor M1 és N1 kategóriában tovább létezhet, mint új gyártmány. Ez egy dolog. Az, hogy mekkora lesz a jelentősége, ki fog derülni. E sorok írója szerint, aki a témában lényeglátók írásaival összeolvasta magát, csekély, ma úgy tűnik, többnyire politikai indíttatású kielégítés. Az ostobaságot sem zárom ki.

Ha M1-ben és N1-ben nem lesz hagyományos tüzelőanyagú belső égésű motor erőforrás, akkor hol lesz?

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.