A párhuzamos és a soros diagnosztika megfér egymás mellett

Aki diagnosztizálásra adta a fejét és ehhez nagy tudású műszert vett, lehet vele úgy, mint egy otthoni szuper számítógépes tévével, hogy az sokkal többet tud, mint amire használjuk, vagy egyáltalán, amit ismerünk belőle. Sok műszer képességeit, szolgáltatásait, mérési kombinációit nem használja ki a tulajdonosa. E sorok írója nem így járt, mert még a szakma végzős tanulója, hanem egy diagnosztikai műszert akart mindenestől megismerni. „Felfedező útjának” néhány részletét mondja el, hátha van, aki ezt nem ismeri.
A téma az, hogy miként lehet a legtöbbet kihozni a KTS diagnosztikai eszközzel az ESI[tronic] 2.0 szoftverből. Azt tudjuk, hogy rendelkezik beépített multiméterrel és oszcilloszkóp funkcióval, melyet a KTS Jármű Kommunikációs Interfész (VCI) tartalmaz, együtt a soros diagnosztika képességével rendelkező Bosch ESI 2.0 programmal.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Biciklisvédelem szenzorokkal
Az „Active Brake Assist 5” (ABA 5) folyamatosan működő radar- és kameratechnológiát használ az út és a holttér figyelésére.
Induktív rezolver forgórész helyzetérzékelő
Az elektromotorok nyomatékszabályzásának főszereplője a rezolver, melyet hívhatunk az elektromotorok „főtengelyjeladójának”.
Brake by Wire: a hidraulikus fékrendszerek alternatívája
Hallottunk már róla, de dolgunk még nem volt vele. A gépjárművek adatkommunikációs rendszereinek robbanásszerű fejlődése húzza őket is.