• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagnosztika
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Friss hír
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagnosztika
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Friss hír
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Autóvillamosság
Jön a 48 Voltos kor?
Jön a 48 Voltos kor?

A járműipari villamosenergia-ellátó rendszerek világában egyre intenzívebb szakmai diskurzus zajlik a 48 V-os fedélzeti feszültségű architektúrák kontra hagyományos 12 V-os rendszerek kérdéskörében.

A járműipari villamosenergia-ellátó rendszerek világában egyre intenzívebb szakmai diskurzus zajlik a 48 V-os fedélzeti feszültségű architektúrák kontra hagyományos 12 V-os rendszerek kérdéskörében.

Feszültség alatti munkavégzés
Feszültség alatti munkavégzés
 James Bond-kütyüt kapnak a Lexusok
James Bond-kütyüt kapnak a Lexusok
Így készül egy Bosch gyújtógyertya: a kerámia – 1. rész

Bepillantás a kulisszák mögé: a kerámia granulátumból rendkívül ellenálló szigetelőt készítenek.

Pixelfix, a precíziós autóelektronikai javítások magyar piacvezetője

A Pixelfix Kft. autóelektronika-javításra, -fejlesztésre és -gyártásra szakosodott vállalkozás. Fő tevékenységi körük LCD-kijelzők pixelhibáinak javítása, motorvezérlő elektronikák, valamint ABS-vezérlők javítása. 

Generátor hibák nyomában

Alig van, aki ne tapasztalta volna már, hogy a nyári kánikula tud érdekes hatással járni autóink egyes részegységei tekintetében.

Motorvezérlő-javítás? Ugyan, minek?

Naponta viszonylag sok bejövő hívást bonyolítunk, ezek között szinte biztosan előfordul egyegy érdeklődés motorvezérlő ECU javításról.

A hibrid (zselés) technológiával készült Opel ecu felújítása
A hibrid (zselés) technológiával készült Opel ecu felújítása
Egy korszerű generátor feltárulkozik
Egy korszerű generátor feltárulkozik
Valeo EG generátor

A gépjárműgenerátorok teljesítőképessége a századunk elejéhez képest napjainkra jelentősen, mintegy 40%-kal fokozódott.

100 éves a Bosch dinamó

Már egy évszázad telt el azóta, hogy a Bosch bemutatta az első feszültségszabályozóval ellátott, gépjárművekben alkalmazott dinamót.

Okos és vékony: az új Continental "slusszkulcs"

Egy új termelési eljáráson dolgoztak a Continentalnál, hogy kivételesen vékony és felhasználóbarát kulcsokat hozzanak létre. 

Delphi alumíniumkábelek

A Delphi régóta azon dolgozik, hogyan lehetne a járművekben használatos rézkábeleket leváltani alumíniumra. 

A Fer-Vill Kft.
A Fer-Vill Kft.
150 éves a Jedlik-dinamó
150 éves a Jedlik-dinamó
Biztosan a biztosíték

Mercedes Intouro autóbusszal harcoltunk. Probléma a következő volt: hol működött, hol nem működött a retarder és nem égett a féklámpa.

A Bosch régi-új feszszabályzó veterán gépjárművekhez

A szabályzót, melyet egészen a ’90-es évekig gyártottak, a különösen hosszú ideig gyártott járműveknél.

Intelligens energiaháztartás

Az autók villamosenergia-háztartása is azon területek egyike, ahol – ha takarékoskodnunk kell – van mit keresni.

Állandó hálózati feszültség motorindításnál

Egyre több autó van manapság start-stop funkcióval ellátva. A normál indítási folyamat egy jelenségét azonban el kell kerülni

  • «
  • 1
  • 2
  • »
Hírlevél

Portré
Versenyben maradni, de hogyan?

Håkan Samuelsson (Volvo Cars) Euronews-interjúja alapján.

Hidrogén hajtás
Újabb fontos lépést tett a motorsport szénmentesítése felé a Toyota

Az idei Finn ralin mutatkozik be a Toyota Gazoo Racing többéves hidrogénmotor-projektjének következő fázisát megtestesítő Toyota GR Yaris Rally2 H2 tanulmányautó.

Motor, erőatvitel
A pneumatikus egyensúly kora volt

Mi, akik döntően a huszadik század vége tranzisztoros korszakának gyermekei vagyunk, esetleg még láttunk olyan öregeket, akik értettek ezekhez a döntően szívóoldali gumicsöves és szeleprengeteges útvesztőkhöz.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor