• Magazin
  • Archívum
  • Rovatok
    • Exkluzív
    • Világítástechnika
    • Kenéstechnika
    • Szervizpraktikák
    • Szűréstechnika
    • Aktuális
    • Féktechnika
    • Gyártósor
    • QUIZ
    • Elektromos hajtás
    • Hidrogén hajtás
    • Speciális járművek
    • Lapszél
    • Szerszám
    • Munkaruha
    • ADAS
    • Önvezetés
    • Haszonjármű
    • Közlekedésbiztonság
    • Alkatrész
    • CAN
    • Portré
    • Abroncs
    • Tüzelőanyag
    • Versenypálya
    • Időszakos szerviz
    • Autóvillamosság
    • Akkumulátorok
    • Hatósági ügyek
    • Infotainment
    • Diagnosztika
    • Visszahívások
    • Emissziókezelés
    • Vezérlés
    • Befecskendezés, feltöltés
    • Veterán
    • Editorial
    • Motor, erőatvitel
    • Diagműszerek
    • Műszaki vizsga
    • Egyéb
    • Rendezvény
    • EZ + AZ
    • Futómű
    • Jogszabályok
    • Karosszéria
    • Légkondicionálás
    • Szakképzés
  • Előfizetés
    • Autotechnika
    • Haszonjármű
  • Fiók
  • Exkluzív
  • Világítástechnika
  • Kenéstechnika
  • Szervizpraktikák
  • Szűréstechnika
  • Aktuális
  • Féktechnika
  • Gyártósor
  • QUIZ
  • Elektromos hajtás
  • Hidrogén hajtás
  • Speciális járművek
  • Lapszél
  • Szerszám
  • Munkaruha
  • ADAS
  • Önvezetés
  • Haszonjármű
  • Közlekedésbiztonság
  • Alkatrész
  • CAN
  • Portré
  • Abroncs
  • Tüzelőanyag
  • Versenypálya
  • Időszakos szerviz
  • Autóvillamosság
  • Akkumulátorok
  • Hatósági ügyek
  • Infotainment
  • Diagnosztika
  • Visszahívások
  • Emissziókezelés
  • Vezérlés
  • Befecskendezés, feltöltés
  • Veterán
  • Editorial
  • Motor, erőatvitel
  • Diagműszerek
  • Műszaki vizsga
  • Egyéb
  • Rendezvény
  • EZ + AZ
  • Futómű
  • Jogszabályok
  • Karosszéria
  • Légkondicionálás
  • Szakképzés
Autóvillamosság
Jön a 48 Voltos kor?
Jön a 48 Voltos kor?

A járműipari villamosenergia-ellátó rendszerek világában egyre intenzívebb szakmai diskurzus zajlik a 48 V-os fedélzeti feszültségű architektúrák kontra hagyományos 12 V-os rendszerek kérdéskörében.

A járműipari villamosenergia-ellátó rendszerek világában egyre intenzívebb szakmai diskurzus zajlik a 48 V-os fedélzeti feszültségű architektúrák kontra hagyományos 12 V-os rendszerek kérdéskörében.

Feszültség alatti munkavégzés
Feszültség alatti munkavégzés
 James Bond-kütyüt kapnak a Lexusok
James Bond-kütyüt kapnak a Lexusok
Így készül egy Bosch gyújtógyertya: a kerámia – 1. rész

Bepillantás a kulisszák mögé: a kerámia granulátumból rendkívül ellenálló szigetelőt készítenek.

Pixelfix, a precíziós autóelektronikai javítások magyar piacvezetője

A Pixelfix Kft. autóelektronika-javításra, -fejlesztésre és -gyártásra szakosodott vállalkozás. Fő tevékenységi körük LCD-kijelzők pixelhibáinak javítása, motorvezérlő elektronikák, valamint ABS-vezérlők javítása. 

Generátor hibák nyomában

Alig van, aki ne tapasztalta volna már, hogy a nyári kánikula tud érdekes hatással járni autóink egyes részegységei tekintetében.

A hibrid (zselés) technológiával készült Opel ecu felújítása

Az AutoDigit.hu csapata egy laboratóriumokkal és műhelyegyüttessel rendelkező szervizközpont, akik járműelektronikai problémák megoldására szakosodtak.

Egy korszerű generátor feltárulkozik
Egy korszerű generátor feltárulkozik
Elektromágneses kompatibilitás vizsgálat
Elektromágneses kompatibilitás vizsgálat
Akkutöltés szivargyújtón keresztül

Olvasói levél

Generátorok és szabadonfutók egy kézből: természetesen a Valeo-tól

Napjainkban a generátorok szinte kötelező alkatrésze a generátor szabadonfutó.

A DENSO indítómotor és generátortechnológiák fejlődése

A Denso cég a modern személygépjárművek....

Valeo EG generátor

A gépjárműgenerátorok teljesítőképessége a századunk elejéhez képest napjainkra jelentősen, mintegy 40%-kal fokozódott.

100 éves a Bosch dinamó
100 éves a Bosch dinamó
Szabadnak Született
Szabadnak Született
Gates generátorhajtás-hibakereső

Annak bizony számtalan oka lehet, hogy nincs töltés az autón

Okos és vékony: az új Continental "slusszkulcs"

Egy új termelési eljáráson dolgoztak a Continentalnál, hogy kivételesen vékony és felhasználóbarát kulcsokat hozzanak létre. 

Delphi alumíniumkábelek

A Delphi régóta azon dolgozik, hogyan lehetne a járművekben használatos rézkábeleket leváltani alumíniumra. 

Test-testelés

Szerelés során számos esetben lehet arra szükség, hogy egyes elektronikákat, paneleket kell megfogni, kiemelni a helyéről.

  • «
  • 1
  • 2
  • »
Hírlevél

Rendezvény
Equip Auto kiállítás – Párizs 2025

Emmanuel Macron, a Francia Köztársaság elnökének fővédnöksége alatt kerül megrendezésre az idei EQUIP AUTO Paris kiállítás 2025. október 14. és 18. között a Paris Expo Porte de Versailles kiállítási csarnokban.

Diagnosztika
Prediagnosztika az akkumulátorok felügyeletében – AI és a digitális ikrek

Az elektromos járművek szívét jelentő akkumulátorok állapotfelügyelete ma már nem elég, ha pusztán hibakódokra épül. 

Motor, erőatvitel
Motorépítő iskolák 9. rész – A japán motorfejlesztő iskolák – 1. rész

Kezdetek és sorhatosok. Átrepülünk most a Csendes-óceánon és az olajbőség kontinense után egy olyan szigetországba érkezünk, ahol minden nyersanyagot patikamérlegen mérnek.

Kapcsolat
  • Általános információ:
    info@autotechnika.hu
  • Weboldallal kapcsolatos észrevételek:
    itsupport@xmeditor.hu
  • Előfizetés:
    +36 30 453 7796
Követés Előfizetés
  • Fizessen elő az Autotechnika szakfolyóiratra exkluzív tartalmakért!
  • Kövessen minket a közösségi médián!
© COPYRIGHT 2021. X-MEDITOR KFT. MINDEN JOG FENNTARTVA.
  • IMPRESSZUM
  • ELŐFIZETÉS ÁSZF
  • ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT
  • MÉDIAAJÁNLAT
Kreatív grafikai tervezés, kommunikáció, rendezvényszervezés - X-Meditor