Az Autótechnika 2025. januári számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
Változások egyesületünk honlapján
Kommunikálj, hogy túlélj! – 6. rész
Kommunikálj, hogy túlélj! – 5. rész
Kommunikálj, hogy túlélj! – 4. rész
Kommunikálj, hogy túlélj! – 1. rész
A jelenlegi helyzetben a munkáltatókra nehezedő extra teher miatt nem az adatvédelem szerepel első helyen a prioritások között.
A chatbot egy számítógépes szoftver, amit a legtöbb esetben mesterséges intelligencia (AI) vezérel és az azonnali üzenetküldés általi kommunikációt szimulálja az ügyfelek és a vállalkozások között.
Csináljunk úgy, mint a déli országokban: étkezzünk sok fogással órákon át!
2040-re az újautó-értékesítések 55 százalékát, illetve a teljes járműállomány 33 százalékát elektromos autók adják majd.
Digitális kormányzat
Az igazságügyi műszaki szakértői konferenciák már több évtizede megrendezésre kerülnek.
Napjainkra talán már senki sem vitatja azt a tényt, hogy bizony a jó bornak is kell a cégér.
A FUCHS, a világ egyik vezető kenőanyag-gyártó vállalata, valamint a Dumarey Csoport, amely az autóipari hajtáslánc-megoldások élvonalába tartozik.
A Ricardo által kifejlesztett „AluMotor” egy új generációs, ritkaföldfém-mentes szinkron reluktancia motor, melyet kifejezetten nagy hatásfokú villamos hajtásláncokhoz terveztek.
A Kedves Olvasó az Autótechnika Haszonjárművek online szakmai folyóirat első számának vezércikkét olvassa.