Nem az a hír, hogy a kutya megharapta a postást, hanem a fordítottja...
A közúti jármű elektromosenergia-tárolása és a hálózati villamosenergia-ellátás egymással természetesen kapcsolatba lép a HV akkumulátor töltésénél, ez a G2V (Grid-to-Vehicle). A tölthető, közkeletű szóval konnektoros elektromos járművek, például az akkumulátoros elektromos járművek (BEV), a plug-in hibridek (PHEV) vagy a hidrogén tüzelőanyagcellás elektromos járművek (FCEV) energiaátvitele, ez az eddigi gyakorlat és műszaki kiépítettség, egyirányú: hálózatból az akkumulátorba.
VAN ÚJ A NAP(ELEMEK) ALATT!
A közelmúltban bemutatott Hyundai E-GMP (Electric Global Modular Platform) minden részletében, nagyon célratörően (mondják dedikáltan) elektromosjármű-platform a Hyundai Motor Group gépjárműveihez. 2021-től a Hyundai és a Kia gépkocsikhoz fogják használni. A premieren bemutatott képek (lásd az ábránkat!) olyan részletet árulnak el, mely eddig a vetélytársaknál még nem volt.