A jövő négykeréken!

A jövő négykeréken! Mit is jelent ez a cím? Két éves álma vált valóra Horváth Norbertnek azzal, hogy végre elindultak az első forgatások. 

 

Honnan indult ez a történet?

Gyermekkorom óta a rallye volt az a dolog, amit minden elé helyeztem. Az volt az álmom, hogy egyszer wrc-be tudok ülni és a nagy nevekkel együtt versenyzem. Aztán ez a pénzhiány miatt hamar kiderült, hogy nem tud megvalósulni. Így pécsiként a Markó Tibi féle sprinteken bontogattam szárnyaim több, kevesebb sikerrel. Majd 2008-ban rájöttem, hogy inkább pénzt szeretnék keresni, aztán utána versenyezni, így felköltöztem Budapestre és saját céget alapítottam.

 

2013-ban Szabó Krisztián által végre egy álom vált valóra, amikor egy Citroën C2R2-vel tudtunk indulni Baranya kupán Kecskeméti Balázzsal. Több sprintverseny után kezdtem rájönni, hogy engem nem is igazán a pilóta szerep vonz, sokkal inkább a menedzseri pozíció mozgat meg. Megálmodtam egy programot, ami most valóra vált.

 

Miről szól a műsor?

Remélhetőleg nagyon sok gyerek közül a Duna Plázában 3 héten keresztül választjuk ki egy szimulátor segítségével azt a 120 gyereket, akiket aztán a tv stáb visszahív a július 31.-én megrendezésre kerülő tv felvételre, ahol a 20 legjobbat keressük. 

Majd jön egy gokartos rész a valódi autózás előtt. Itt egy komplex döntés alapján a 4 mentor és jómagam kiválasztjuk a 8 legtehetségesebb gyereket, akiket aztán egy évadon keresztül mentorállunk, míg a végén egy valaki megnyeri a műsort, amivel egy komoly versenyszerződés és egy éves felkészítő program és média megjelenés jár, elindítva ezzel a fiatal tehetség karrierjét. 

 

Ki a 4 mentor?

A fizikai felkészítésért Matics Zsolt felelős. A kiválasztásnál is ő vizsgálja a jelentkezők rátermettségét. Zsolti a Fit4Race alapítója, azt hiszem nem kell bemutassuk ki is ő, mivel aki ma az autósportban a csúcson van, vele dolgozik.  A navigáció, pályaismeret, ideális pálya feldolgozás és szabályismeret Kecskeméti Balázs feladata, aki egy régi módszert - melyet még anno édesapja fejlesztett ki - dolgozott tovább, így garantálva a vele dolgozó pilóták sikerét a pályán. 

A technikáért felelős mentor Katona Gellért, a BME-n gépészmérnöki tanulmányokat folytatott, korábban Magyarország első Formula Student csapatának, a BME Formula Racing Teamnek csapatmenedzsere.

Gellért Jelenleg a Fémalk Zrt-nél projektvezető, ahol számos autóipari nagyvállalatnak, -mint például a BMW, vagy Volkswagen- fejlesztenek és gyártanak alkatrészeket.

4. mentorunk egy fiatal, de annál tehetségesebb pilóta : Klausz Kristóf, aki a feladatok bemutatásáért és a 8 gyerekkel való kapcsolattartásért felelős. Fontosnak tartottam, hogy egy olyan pilótát tudjunk példaként állítani versenyzőinknek, aki fiatalon is nagy eredményeket ért el, így ösztönözve őket arra, hogy ennyi idősen is el lehet érni a céljaikat, ha igazán akarják! 

Az ötödik félig mentor én lennék, bár én inkább a mentorokat fogom össze és a menedzseri teendőket látom el, mivel a műsorból kikerülve is az én feladatom lesz a győztes mentorállása.

 

Ki lesz a műsorvezető?

Müller Attila lett, mert egy olyan embert akartunk, akit már többnyire ismernek az emberek és nem áll messze tőle az autósport.

 

Melyik TV adón megy majd a műsor?

Ez egyenlőre még titok, annyit elárulhatok, hogy egy nagy tv csatornán fog menni.

 

Mit kell tegyenek azok akik jelentkezni szeretnének?

Az ajovonegykereken.hu -n tudják ezt megtenni, egy regisztrációs lap kitöltésével, majd e-mailban kapnak egy időpontot, hogy mikor tudnak bemenni a Duna Plázába.