VW csoport 1.8 és 2.0 TFSI – Vezérműtengelycsapágy sérülés

Ezek a motorok, előfordul, hogy vezérműtengelyt „esznek”. Az ok egy hibás olajvisszacsapó szelep lehet. A visszacsapó szelep szelepvezetője eltörik, majd a visszacsapó szelep keresztbe fordul, és megakadályozza az olajellátást. Mivel az olajnyomás-kapcsoló a motorházban van, és nem a hengerfejben, az olajcsatorna végén, ahogy az optimális lenne, nem kapcsol be figyelmeztető lámpa. Az is előfordul, hogy a visszacsapó szelep egyes részei meglazulnak, bekerülnek a fő olajcsatornába, és itt akadályozhatják az olajellátást.
Javasoljuk a visszacsapó szelep ellenőrzését és cseréjét javítás vagy motorfelújítás során. Ha alkatrészek hiányoznak, a motort teljesen szét kell szerelni, és a hiányzó alkatrészeket el kell távolítani. A szelep cikkszáma 06H 103 175 B.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője