Ford 3 hengerű Ecoboost repedt, törött dugattyú

Ha a motorból erős kopogó hang hallatszik, ennek oka valószínűleg a dugattyúszoknyán kialakult repedések, és emiatt a dugattyúszoknya törése.
Mikroszkóp alatt és a penetrációs vizsgálati módszerrel megvizsgáltuk más Ecoboost „csendes futású” dugattyúk palástját is, repedést keresve, amelyeknél rendellenes zaj nem volt észlelhető. Meglepetésünkre mindegyik (!) dugattyún találtunk repedéseket. Szabad szemmel ezek nem voltak észlelhetők.
Mikrorepedéses dugattyúpalást esetén új dugattyúk beszerelését javasoljuk – mondja Richard Wild úr, a Wild Motoren GmbH & Co. KG tulajdonosa.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője