Nehezen indul elsőre a benzines

A típus szinte mindegy is (2010-es, 1,4 literes a motor), mert a hosszas keresgélés után megtalált hiba típusfüggetlen, általános.
A motor hosszas bikázásos rásegítéssel, nehezen, de beindul. A nehezen beindult motort leállítva és újra indítva, pöccre indul.
A rendszerteszterrel kiolvasható volt a "177169 - Gyújtáskör henger 3" hibakód (csak a kerekerdő közepébe vezetett…). A gyújtótekercscsere nem hozott javulást. A gyertyák szemrevétele mindegyikén olajnyomok vannak. Endoszkóppal ellenőrizve a motor belsejét, minden hengeren enyhe olaj- és futásnyomok voltak a hengerfalakon. Az olajfogyasztás a nívópálcán is mutatta magát. Valószínű, hogy a sok és hosszú indítózás ennek az oka. Hiányzik a kompresszió? Az értékek megfeleltek a járműgyártó „megfelelő” értékeinek.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője
MS005 Gépjárműgenerátor és - indítómotor diagnosztikai próbapad
A címben szereplő feladatokat ellátó próbapad az autóvillamossági szakma régi szereplője.