Castrol kampány

A Castrol bejelentette, hogy ősszel elindítja az új „Oil Check Challenge” marketingkampányt, amely arra ösztönzi az autótulajdonosokat, hogy vigyék járművüket szervizbe, ha bizonytalanok abban, hogyan kell felmérni autójuk olajszintjét. A cég ingyenes marketingcsomagot készített a műhelyek számára, amely promóciós e-mail sablonokat, digitális hirdetési szalaghirdetési lehetőségeket tartalmaz a szervizek weboldalaihoz és Facebook-oldalaihoz; plakátokat; szórólapokat és kiemeleten az olajellenőrző emlékeztető matricák, amelyek az ügyfelek autóiban maradhatnak.

A kampány támogatása érdekében a Castrol felmérést végeztetett annak érdekében, hogy feltárja a fogyasztók tudatosságát a rendszeres olajszint -ellenőrzés szükségességéről. A szervizek szempontjából jelentős, hogy az autótulajdonosok 32 százaléka azt szeretné, ha a szerelő ellenőrizné az olajszintet, mert úgy vélik, hogy a szerelő jobban tudja.

Azok közül, akik általában nem ellenőrzik az olajszintet, 49 százalékuk azt mondta, hogy soha nem ellenőrizte autója motorjának olajszintjét (jelenlegi vagy bármely korábbi autója esetében sem), és 19 százalék nem is tudja, hogyan kell ellenőrizni a jelenlegi járművük olajszintjét. A válaszadók majdnem harmada (32 százaléka) azt állítja, hogy soha nem töltött motorolajat a jelenlegi vagy bármely korábbi autójához.

A Castrol azt javasolja, hogy a tulajdonosok havonta ellenőrizzék az olajszintet, de a felmérés szerint az autótulajdonosok 70 százalékának megkérdezése szerint ez sokkal ritkábban történik meg. 19 százalék azt mondja, hogy csak akkor ellenőrzi motorolaját, ha kigyullad egy figyelmeztető lámpa, és a válaszadók mindössze 27 százaléka tudja, hogy ekkor már károsodás lehet a motorban.

A Castrol becslései szerint az európai utakon közlekedő járművek 21 százaléka jelenleg kevés olajjal rendelkezik, 8 százalékuk pedig közvetlen kárveszélynek van kitéve, mert az olajszint az ajánlott minimális szint alatt van.

Shailendra Gupte, a Castrol marketingigazgatója elmondta: „Az olajellenőrzési kihívás nagyszerű lehetőséget kínál a szervizek számára, hogy „olajtudatosságot” keltsenek a tulajdonosok, vezetők körében, nem is beszélve arról, hogy sok kicsi sokra megy, azaz újabb bevételi forrást is jelent.