Különböző feszítőgörgők...

A PROBLÉMA
A járműgyártók más-más vezérműszíjkészleteket használnak három különböző feszítőgörgővel (V56664, V56675, V56676), amelyek mind ugyanúgy néznek ki ➊. A katalógusok általában két különböző vezérműszíjcsere-készletet sorolnak fel járművenként, a választást pedig a gyártási évtől teszik függővé. Az évszám azonban nem mindig határozza meg megbízhatóan, hogy melyikre van szükség ahhoz, hogy meggyőződhessen a megfelelő típus kiválasztásáról, ellenőrizze le a főtengelyszíjtárcsa alakját (ovális vagy kerek kialakítású). A rossz készlet beszerelése zajjal jár, rosszabb esetben szíjhajtáshibát okoz.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
MOBIL kenőanyagok automata sebességváltókhoz
Az angol DCT rövidítéssel jelölt, két tengelykapcsolóval dolgozó, automata sebességváltó igazi áttörést jelent a sebességváltók műszaki megvalósítás&aacu...
Everrati: elektromos GT40
A bicesteri székhelyű Everrati tavaly júliusban kezdte a projektet, amely a legendás Le Mans-győztes autó elektrifikálására irányul.
Hidrogénoffenzíva a Bosch-tól
A Bosch intenzíven dolgozik a jövő hidrogéngazdaságának kialakításán.