eMechanic – az autószerviz rendteremtője

A zseni átlát a káoszon – ismert mondás, sokan hízelegnek maguknak ezzel, miközben ők se nem zsenik, se nem mennek hatékonyan a dolgaik. Jobb, ha nem vigasztaljuk magunkat ezzel, főleg akkor nem, ha egy autószervizt vezetünk, ügyfeleknek – akik bíznak bennünk – szolgáltatunk.

Mi lehet egy autószerviz mindennapjaiban az, ami igazán hatékonnyá tudja tenni a munkát és az ügyfélkapcsolatokat?

Az autójavítás nem tartozik a nagy nyereségtartalmú vállalkozások közé, rengeteg a terhe, kiadása. Itt minden fillért meg kell fogni, amit csak úgy érhetünk el, ha dolgaink átláthatóak mind magunk, mind ügyfeleink számára.

„Nem tudom, hányadán állunk! Majd az év végi elszámolásnál kiderül, maradt-e valami.” Ez ma már nem megy, a csődhöz vezető út van így kikövezve. Az autószerviz-szolgáltatás nem a meglepetésekről szól, nagy baj van, ha így van. Valós időben kell tudni, hogy a folyamatok éppen hol tartanak. A hangsúly a munka hatékonyságán van.

Hatékonyság, ez ma több, mint egy divatos szó. Azt jelenti: a munka eredményes, veszteségek nélküli, csak a szükséges erőfeszítéssel jár és időben megvalósul. Célját maradéktalanul kielégíti, megvalósítja.

Ahhoz, hogy ez elérhető legyen, kell a segítség.

Régen tudjuk, hogy ez a szerviz teljes körű üzemviteli szoftvere.

Át kell szőnie a teljes tevékenységet, minden folyamatot, egymásra is tekintettel.

Mi a jellemzője?

  • Rendbe szed és rendben tart.
  • Fegyelmet követel és kiszolgál.
  • Átláthatóvá tesz.

A szoftver modulokba, blokkokba szervezett – felhasználóbarát, egyszerű, átlátható, tévedhetetlen és főleg sok kötelező és időigényes munkától szabadítja meg a szervizcsapatot. Az eMechanic-kal átláthatóvá tesz mindent, időt spórol és bizalmat épít.

Nézzük a modulokat!

Ügyfelek
Az ügyfél mostantól nem csak egy naptárba firkantott telefonszám.

Időpontok
Könnyebb a munkaszervezés. Láthatóak a már lekötött kapacitások.

Szerviz-munkafolyamatok
A teljes folyamat átláthatóvá és visszakövethetővé válik.

Nyomtatványok, javítási dokumentációk, számlázás
Miért kellene mindent kézzel kitölteni?

Az ügyfelek autói
Ügyfélautókról és ügyfelekről minden, amivel nagyon sok adminisztráció spórolható meg.

Munkaállomások
Szerelőállások munkájának összehangolása, munkaidő- és emberi erőforrás optimalizálás.

Készletkezelés
Az értékek kontroll alatt, egy rendszerben.

Az applikáció
Dokumentálható befelé és kifelé – az ügyfél bízni fog és garantáltan önt választja legközelebb is.

A kiváló és a kevésbé jó szervizszoftverek közötti különbség

Ne a szervizszoftverhez kelljen a műhelynek alkalmazkodnia, a szoftver tudja, mi kell a szerviznek. Azonban, ha szükségesnek látszik, tegyen javaslatot a legjobb gyakorlat bevezetéséhez. Legyen hatékony. Ennek tökéletesnek kell lennie, hogy alkalmazzák és nyerő legyen fejlesztőnek, alkalmazónak.

Tisztelt érdeklődő Szerviztulajdonos, Szervizvezető!

Az eMechanic szervizprogram honlapján https://emechanic.eu bemutatkozik önnek.

Módjában áll demó verzióban megismerni. Kipróbálni 30 napig ingyen.

Mit mondanak a fejlesztők?

„Egy olyan szerviz üzemviteli szoftvert igyekeztünk létrehozni, amelyik átláthatóvá varázsolja az autószervizt vezetői és ügyfelei számára. Minden, amit jónak látnak, transzparenssé válik, minden tudható és minden dokumentálható, miközben a modulok segítségével még számos kötelező és időigényes munkát vesz le a vállukról.

Az eMechanic-kal átláthatóvá lesz minden, növelheti hatékonyságát és bizalmat kelt ügyfeleiben.”

A zseniális szoftver legyen úrrá a káoszon!