Egy Mercedes Benz Sprinter története

Az ügyfél olyan panasszal érkezett, hogy érzése szerint nincs megfelelő töltőnyomás, az autó erőtlen. A hibakódokat kiolvasva, a P18B100 és a P190100 hibák voltak tárolva. A vezetett diagnosztika nem vezetett eredményre, így az oszcilloszkóp maradt az utolsó remény.
A Mercedes-Benz Sprinter 906 erőtlenségét a hibakódok alapján a nem megfelelő légmennyiség okozhatja, így a vezetett diagnosztika szerint az első lépés a „Freeze frame” adatok ellenőrzése után a szívórendszer tömítettségének ellenőrzése. Két helyen is találtunk kisebb mértékű szivárgást, de az autó nem javult meg.
A következő lépés a légtömegmérő cseréje. Szerencsére volt lehetőség kipróbálni egy biztosan jó légtömegmérőt, így nem okozott többletköltséget egy jó alkatrész cseréje, mivel az új érzékelővel is ugyanúgy viselkedett az autó.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
Dewesoft méréstechnikai megoldások hibrid és hagyományos hajtásláncok
Magyarországon is jelen van a DEWESoft szlovén multinacionális, magántulajdonban lévő mérnöki és elektronikai gyártó, amely világszerte több mint 200 alkalmazottal rendelkezik...
Kerékagymotoros sportkocsi boncasztalon
Nem napjaink újdonsága, de még nem beszéltünk róla, hogy Anglia az innováció őshazája nem csak a múltban, hanem a jelenben is folytonosan tartogat a szakmát lázba hozó újdonságo...
A JCB bemutatja szériagyártású hidrogén motorját
A belső égésű motor jövője