Autotechnika szakfolyóirat
Autotechnika szakfolyóirat
2019. augusztus | Olvasson bele!

Autodata javítási tippek



CITROËN DS4 2.0 HDI (2011) GÉPKOCSINÁL JELENTKEZŐ NEM INDULÓ MOTOR

PROBLÉMAFELVETÉS

Egy 2011-es Citroen DS4 2.0 HDi van a műhelyünkben. Az autó még járó motorral érkezett a műhelybe, de a tulajdonos arra panaszkodott, hogy korábban időnként hirtelen leállt. Azóta már be sem indul, csak forgatja az indítómotor a főtengelyt. Több hibakódot is kiolvastunk a tárolóból, amelyek a tüzelőanyag-rendszer meghibásodására utalnak. Van ötlete, hogy hogyan kezdjünk neki a javításnak?

MEGOLDÁSI TIPP

A leírt tünetek ismertek azon DS4 modelleknél, amelyeket RHE- (DW10CTED4) motorral szereltek. A hibát a tüzelőanyag közös nyomócső (common rail) nyomásszenzorának (FRP) meghibásodása okozza. Végezzenek el elektromos és mechanikus párhuzamos diagnosztikát a kapcsolódó komponenseken, hogy kizárják az egyéb okokat. Abban az esetben, ha nem találtak más meghibásodást, cseréljék ki az FRP-szenzort (1).



A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
hirdetés

hirdetés