A dugattyúgyűrű beszerelése

A gazdasági bővülés és a tüzelőanyagok árának mérséklődése érdekes folyamatot indított el a motorikus alkatrészek piacán. Egyre több felújítást végeznek, az elhasznált motorokat „felfrissítik”. Olajfogyasztó vagy kompresszióját vesztő motornál a csak gyűrűzés általában nem hozza meg a várt eredményt, motorfelújításnál is sok szempontot kell figyelembe venni, hogy majd a gyűrű jól tömítsen, és a szerelésnél is elronthatjuk a dolgokat. Mivel sok garanciális problémával találkoznak a kereskedők, most felfrissítjük a helyes gyűrűszereléssel kapcsolatos ismereteket.

Az olajat csipegető, esetleg már eszegető motoroknál először a hibaforrást szükséges megtalálni alapos diagnosztikával. A kompressziómérés sokat mond, de ha módunkban áll, nyomásveszteség-méréssel is „tapogatózzunk”.

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.