Automatikus nyomatékváltóval szerelt modellek

AUDI A8 (4D)
Víz az ATF-olajban
Az 1994-től 2000. 09. 24-ig gyártott, automata váltóművel szerelt Audi A8 (4D) modellek esetén előfordulhat, hogy 1200–1600 min-1 fordulatszám között a motor rángat. Ennek oka nagy valószínűséggel a klímaberendezés elpárologtatójának tartályából kifolyó víz, ami a váltóba juthat. A kondenzvíz-leeresztő szelep megfelelő rögzítése hiányában a víz irányítatlanul az automata váltóműre folyik, és a szellőztetőn keresztül bekerülhet a belső szerkezetébe, ahol az ATF-olajjal elegyedhet. Ha tehát a fenti üzemzavart tapasztaljuk, akkor ellenőrizze, hogy van-e kondenzvíz-leeresztő a szelepben. Ha nincs, utólag be kell szerelni.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
A Texas Instruments bemutatja a vezeték nélküli akkumulátorkezelő rendszert
A Texas Instruments a CES 2021 kiállításon vezeték nélküli akkumulátormenedzsment rendszert (BMS) mutat be.
A DLR kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat kutat
A Német Légi és Űrutazási Központ tizenegy európai partnerrel kutatja a kobaltmentes lítium-ion akkumulátorokat.
A jövő üzemi hőmérséklet kezelési megoldása a Vernettől
A járművek hűtési folyamata egyre kifinomultabb lesz, ahogy a különböző új rendszerek megjelenése a járművekben, megfelelő hűtési technikákat igényelnek.