Minden, ami gépjárműfenntartás a jelenben és a jövőben

A Frankfurti Automechanika vásárt 1971-ben alapították Németországban, mert úgy látták, hogy a gépjárműfenntartás – szerviz, javítás és annak eszközrendszere – számos vetületében olyan mértékben kiterjedt, hogy egy szakkiállítás a tématerületet kiválóan tudja szolgálni. Az évről évre gazdagodó vásár eljutott odáig, hogy ma az Automechanika brand behálózza már az egész világot. A szakvásárokat a Covid-pandémia padlóra küldte. Nem kímélte a nemzetközi autóshow-kat és a garázsberendezés-, autóalkatrész-vásárokat sem. Át kellett gondolni 2020-ban és 2022-ben azt, hogy mit kell másképpen csinálni. A kommunikáció elektronikus csatornái milyen területeket vesznek át, és a vásárokat miként kell megújítani.

A teljes cikk előfizetőknek érhető el.